Ja die bruce doet het goed voor pinkpop ... sowieso een goeie line up dit jaar!
#2
Zijn er hier mensen die naar pinkpop gaan?
Of al zijn geweest?
Ik baal ... was te laat voor de campingtickets
Voor iedereen die nog gaat: have fun en geniet van de zon
#3
Ik was te laat voor een ticket voor vandaag. Uitverkocht op 10 minuten
Dammit, ik wou the boss zien
Ik ben verder nog nooit geweest, ik wou gewoon heel graag Bruce Springsteen zien. Een ticket voor 1 dag was minder dan een concert en de set was even lang...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.