Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsbeleid Effenaar (Eindhoven)

Drugsbeleid Effenaar (Eindhoven)

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey boys en girls,

Is er hier iemand die mij iets meer kan vertellen over hoe de Effenaar tegenover drugs (XTC e.d.) staat?
De officiele regels zeggen dat harddrugs gebruik verboden is, maar stel ze merken/zien dat je onder invloed bent, wordt je er dan uitgegooid of iets dergelijks?

We willen van het weekend met een groepje gaan daar met MDMA, maar weten niet zeker hoe de uitsmijters daar op gaan reageren. Toch jammer als je er in het midden uitgegooid wordt.

Iemand ervaring hiermee ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoezo ?
Gewoon zorgen dat ze het je niet zien in nemen en als er vragen worden gestelt zeggen dat je van jezelf zo vrolijk bent is toch simpel genoeg ?

Ik heb echt nog nooit ergens mensen buiten gezet zien worden omdat ze te blij waren eigenlijk. Ja wel als je over de grond kruipt of ligt te kwijlen omdat je 8 pillen op hebt en ze liever hebben dat je ergens anders dood gaat dan bij hun binnen ja, maar als je normaal doet is er volgens mij nergens een probleem.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ze mensen eruit kunnen zetten omdat ze alleen al spacen dan blijft er weinig over dacht ik zo...alleen als ze zien dat je gebruikt of ze zien dat je bij je hebt etc etc dan ben je de lul...
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Hoezo ?
Gewoon zorgen dat ze het je niet zien in nemen en als er vragen worden gestelt zeggen dat je van jezelf zo vrolijk bent is toch simpel genoeg ?

Ik heb echt nog nooit ergens mensen buiten gezet zien worden omdat ze te blij waren eigenlijk. Ja wel als je over de grond kruipt of ligt te kwijlen omdat je 8 pillen op hebt en ze liever hebben dat je ergens anders dood gaat dan bij hun binnen ja, maar als je normaal doet is er volgens mij nergens een probleem.
Klik om te vergroten...

Haha ik heb al gauw het gevoel dat ik 'opval' als ik MDMA op heb. Ga echt compleet los op dubstep dan. Epilepsie is er niks bij heheh.

Of hele grote festivals en dergelijke kan dat natuurlijk wel, maar dit is in de kleine zaal. Mensen zullen me wat vreemd aan gaan staren, en dat trekt natuurlijk aandacht van de brede mannen met een V-tje op hun mouw. Maar ja, we zullen zien :grin: :rock:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja verschil is wel dat dit geen commerciele discotheek is maar een 'poppodium" dat het van subsidies moet hebben, dus die zijn wel iets voorzichtiger geen drugs naam te krijgen denk ik, maar dan nog geld het bovenstaande in principe wel.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als mensen drugs gebruiken binnen is er over het algemeen niks aan de hand, totdat er klanten hinder van ondervinden.. Dus idd als jij beetje kwijlend over de grond gaat dwijlen gooien ze je dr wel uit..

Als je met een pilletje aan het genieten bent van de muziek ben je gewoon enthousiast en is er niks aan de hand, de eigenaar van de tent heeft immers enthousiaste mensen binnen en daar kan hij er nooit teveel van hebben.. Als je als een vage gast met een pep bek rondjes gaat lopen door de zaak KUNNEN ze je wel is gaan aanspreken, maar dat gebeurd alsnog zelden. Maar als je iets doet waar klanten last van kunnen hebben, flikkeren ze je dr zo uit.. Das bijna in elke discotheek denk ik wel zo..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er word wel willekeurig gefouileerd, maar zodra je binnen bent heb je nergens last van. Pak je pilletje/lijntje voor de zekerheid gewoon op de wc als je twijfelt, en tenzij je er een brute zooi van maakt word je echt niet buiten gezet.

Roken daar zijn ze wel streng in though, als ze je snappen kom je die avond niet meer binnen.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
BlackRobBlunt zei:
Er word wel willekeurig gefouileerd, maar zodra je binnen bent heb je nergens last van. Pak je pilletje/lijntje voor de zekerheid gewoon op de wc als je twijfelt, en tenzij je er een brute zooi van maakt word je echt niet buiten gezet.

Roken daar zijn ze wel streng in though, als ze je snappen kom je die avond niet meer binnen.
Klik om te vergroten...
Hmm inderdaad alles is gewoon flex verlopen. Spulletjes gepakt op de parkeerplaats, en daarna gewoon naar binnen. Eenmaal binnen zag ik een HELE hoop spacende mensen, dus voelde me al meteen beter :mrgreen:

Dat rookbeleid wist ik trouwens wel, .. ben er vorige keer uitgegooid :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."