Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums21-11-09 TAKKETEK Willemeen Arnhem

21-11-09 TAKKETEK Willemeen Arnhem

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als jij naar die in February gaat dan ben ik er ook :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
breakcore, frenchcore, industrial hardcore, schranz, tekno
Van 2200 tot 0400
Toegang: 10 euro (voorverkoop en deurverkoop)

Area 1

Chaosmaker
CoffeeCore
Drokz
Mexxus
Simon Underground
Live: Mr. Courage
Live: Roms aka Harry Potar

2Area 2

Deevits
Mike Drama
Milan Hermess
Mongoose


Drokz en Roms!!! :hearteyes:
Wie gaat er nog meer naar dit heeeeeeerlijk feestje?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Present! :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Present! :grin:
Klik om te vergroten...

Laten we even meeten dan :grin: Ik heb een zwart rokje aan met kisten :grin: Wat heb jij aan? :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
DrippTone zei:
Present! :grin:
Klik om te vergroten...

Laten we even meeten dan :grin: Ik heb een zwart rokje aan met kisten :grin: Wat heb jij aan? :P
Klik om te vergroten...

Ehm, weet ik nog niet. Maar je kunt mij sowieso herkennen aan super lang donkerblond haar, een sik en een bril(als ik die op heb). Grote kans met een baggy zwarte broek. Shirt moet ik nog even goed over na denken. :P

Maar we gaan sowieso een biertje drinken toch? :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind alles leuk wanneer er frenchcore is :grin: Lijkt me gezellig om mede-arnhemmer nou eindelijk eens te ontmoeten :)
Tot vanavond! :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik dacht ook al, ik woon nu 2 maanden in Arnhem. Nu kan het niet meer lang duren voordat ik serenity tegen het lijf loop op een feestje of iets. :grin: Ga je trouwens nog wel eens naar de Orewoet of was dat ene feestje een eenmalig iets?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Ja ik dacht ook al, ik woon nu 2 maanden in Arnhem. Nu kan het niet meer lang duren voordat ik serenity tegen het lijf loop op een feestje of iets. :grin: Ga je trouwens nog wel eens naar de Orewoet of was dat ene feestje een eenmalig iets?
Klik om te vergroten...

En ja hoor, we zijn elkaar tegen het lijf gelopen! Biertje drinken ging helaas niet meer, ik zakte bijna door mn benen van vermoeidheid. Vond je t verder een leuk feestje??
Zijn er leuke feestjes in de Orewoet dan? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."