#1
Als jij naar die in February gaat dan ben ik er ook ![:grin:]()
DrippTone zei:Present!![]()
Serenity zei:DrippTone zei:Present!![]()
Laten we even meeten danIk heb een zwart rokje aan met kisten
Wat heb jij aan? :P

DrippTone zei:Ja ik dacht ook al, ik woon nu 2 maanden in Arnhem. Nu kan het niet meer lang duren voordat ik serenity tegen het lijf loop op een feestje of iets.Ga je trouwens nog wel eens naar de Orewoet of was dat ene feestje een eenmalig iets?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."