#1
Anon, jij verbaast mij meer en meer met jouw kennis over muziek. Al vind ik dit een aanmoediging om van dit topic meteen een modtopic te maken, want er is echt veel meer dan Northern Soul. Dan kan ik hier meteen wat revivaldingen posten, dat is toch meer mijn vakgebied.
En dit icoontje moet hier natuurlijk gelijk gepost worden.