Fervent lezer van DF vraagt zich af wie er dit jaar naar het geweldige Pukkelpop komt in Kiewit?
Er is rock, dubstep, electro en nog gewoon keiharde muziek... (Voorlopig mag iedereen nog zijn lijstjes doorgeven aan Pkp met zijn/haar favoriete artiesten) Dus line-up komt er nog aan,
maar vorig jaar was die sowieso al geweldig!
Dit jaar is de 25e jaar editie en zal dus een feest gelijk nooit tevoren worden!
Wie zie ik daar?
#3
Bump, Queens of the Stone Age komt!
#4
Queens of the Stone age
Limp Bizkit is ook wel lache
Nero, The joker, Caspa, Jakwod & Jack Beats voor de Dubstep
#5
Lauu zei:
Limp Bizkit is ook wel lache
Nero, The joker, Caspa, Jakwod & Jack Beats voor de Dubstep