Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGasten zonder grenzen, k'dag

Gasten zonder grenzen, k'dag

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
jimi zei:
was trouwens wel kut van de treinen, om 3 uur trekt er iemand aan de noodrem en om 12 uur rijden de treinen nog niet goed, maarja, ik ben thuis gekomen dus all is good :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die idioten die op de baan gingen lopen er ook wel wat mee te maken hadden.
Klik om te vergroten...

Ik weet van niets :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
jimi zei:
er is trouwens een gast overleden nadat hij de a4 overstak, echt hoe dom (dronken?) kun je zijn?
Klik om te vergroten...
Hij overleed toen hij al aan de overkant was?
Klik om te vergroten...
:beer:

Oom Klaas zei:
Chris Pontius zei:
jimi zei:
was trouwens wel kut van de treinen, om 3 uur trekt er iemand aan de noodrem en om 12 uur rijden de treinen nog niet goed, maarja, ik ben thuis gekomen dus all is good :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die idioten die op de baan gingen lopen er ook wel wat mee te maken hadden.
Klik om te vergroten...

Ik weet van niets :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Tuig!
:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon die paar mensen voor je ophitsen en gaaaaaan :grin:
't Is ook onzin dat die trein ging stoppen 200 meter voor amsterdam cs terwijl ik al 4,5 uur onderweg was...iedereen was het gewoon zat om te wachten :P
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb me prima vermaakt gellukig niks mee gekregen van de treinen. Kon gewoon de trein terug pakken geen probleem.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Gewoon die paar mensen voor je ophitsen en gaaaaaan :grin:
't Is ook onzin dat die trein ging stoppen 200 meter voor amsterdam cs terwijl ik al 4,5 uur onderweg was...iedereen was het gewoon zat om te wachten :P
Klik om te vergroten...

Ik zag je gelijk!

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was als 1 van de eerste uit die trein, voordat er foto's gemaakt werden was ik al weer weg hoor :grin:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
jimi zei:
er is trouwens een gast overleden nadat hij de a4 overstak, echt hoe dom (dronken?) kun je zijn?
Klik om te vergroten...
Hij overleed toen hij al aan de overkant was?
Klik om te vergroten...

haha neeeen
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#8
eerste keer k'dag in amsterdam, en mijn eerste minimal feest weer sinds langer dan een jaar, en ik heb zo genoten!
heerlijk in het zonnetje, fijne tikjesmuziek en het was supergezellig.
mensen die over bruggen gaan lopen, treinen die voorbij rijden waar iedereen naar gaat joelen, echt vet, was een goede koninginnedag!
nog meer mensen die hierheen zijn geweest en het ook zo nice vonden?
was trouwens wel kut van de treinen, om 3 uur trekt er iemand aan de noodrem en om 12 uur rijden de treinen nog niet goed, maarja, ik ben thuis gekomen dus all is good :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
jimi zei:
was trouwens wel kut van de treinen, om 3 uur trekt er iemand aan de noodrem en om 12 uur rijden de treinen nog niet goed, maarja, ik ben thuis gekomen dus all is good :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die idioten die op de baan gingen lopen er ook wel wat mee te maken hadden.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat waren de mensen uit die trein zelf toch?
er is trouwens een gast overleden nadat hij de a4 overstak, echt hoe dom (dronken?) kun je zijn?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
jimi zei:
er is trouwens een gast overleden nadat hij de a4 overstak, echt hoe dom (dronken?) kun je zijn?
Klik om te vergroten...
Hij overleed toen hij al aan de overkant was?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."