#1
Chris Pontius zei:jimi zei:was trouwens wel kut van de treinen, om 3 uur trekt er iemand aan de noodrem en om 12 uur rijden de treinen nog niet goed, maarja, ik ben thuis gekomen dus all is good![]()
Ik denk dat die idioten die op de baan gingen lopen er ook wel wat mee te maken hadden.
Ik weet van niets
