Ik ga hoogst waarschijnlijk Zondag 1 en Maandag 2 Augustus.
Zondag:
Panic Cell
Anthrax
Papa Roach
Life of Agony
Alice Cooper
Maandag:
Mötley Crüe
Golden Earring
Therapy?
HELLSYEAH!
#3
I'm in. Kan me niet precies herinneren wanneer, maar ik ben 1 dag geweest toen er punk was ehh, met The Kids, Buzzcocks, New York Dolls en The Sex Pistols en dat was fucking geniaal. Nog ff kijken of ik kan, maar dat zal wel. Crue
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.