#1
Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch.
Is voor mij zeker een optie!
Rabbithole zei:Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch.Is voor mij zeker een optie!
ragnarok zei:Rabbithole zei:Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch.Is voor mij zeker een optie!
Het is voor mij ook een optie maar met Q-base de week erna zal ik denk ik toch een keuze moeten maken... :P
tsja UDC blinkt nou eenmaal niet vaak uit in verrassende line upsLauu zei:Ik ga niet alleen voor de locatie...Het is gewoon jammer dat de helft van de line up hetzelfde is als de vorige editie. Een beetje variatie mag ook wel.
Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous
Die zijn wel relaxedIk kijk wel.
Oh shit, dan wordt het denk lastig, stomme kermis ook.SperSIZEboon zei:het is wel tijdens de kermis heArthur King zei:Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen.![]()
![]()

het is wel tijdens de kermis heArthur King zei:Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen.![]()
wel redelijk? die locatie is echt wel vet hoorLauu zei:De bunker ziet er wel redelijk uit...qua line up valt het een beetje tegen verder.
SperSIZEboon zei:wel redelijk? die locatie is echt wel vet hoorLauu zei:De bunker ziet er wel redelijk uit...qua line up valt het een beetje tegen verder.![]()
Arthur King zei:Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."