Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCape Fear 3 september 2010

Cape Fear 3 september 2010

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch. :hearteyes: Is voor mij zeker een optie!
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch. :hearteyes: Is voor mij zeker een optie!
Klik om te vergroten...

Het is voor mij ook een optie maar met Q-base de week erna zal ik denk ik toch een keuze moeten maken... :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Hier zou ik eigenlijk alleen al voor de locatie heen willen, maar de early rave area lijkt me ook fantastisch. :hearteyes: Is voor mij zeker een optie!
Klik om te vergroten...

Het is voor mij ook een optie maar met Q-base de week erna zal ik denk ik toch een keuze moeten maken... :P
Klik om te vergroten...

Q-base kost alleen zoveel geld en ik wil echt niet meer met dat soort mensen in een bus zitten.. :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
Ik ga niet alleen voor de locatie...Het is gewoon jammer dat de helft van de line up hetzelfde is als de vorige editie. Een beetje variatie mag ook wel.

Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous

Die zijn wel relaxed :) Ik kijk wel.
Klik om te vergroten...
tsja UDC blinkt nou eenmaal niet vaak uit in verrassende line ups :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen. :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
Arthur King zei:
Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen. :grin:
Klik om te vergroten...
het is wel tijdens de kermis he :wink:
Klik om te vergroten...
Oh shit, dan wordt het denk lastig, stomme kermis ook. :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
De line-up voor deze tweede editie is als volgt:

The Lookout
Ruffneck vs Miss Twilight
Evil Activities
DaY-már
Meagashira
Partyraiser
D-Passion
DJ Ike & DJ Inow
hosted by MC Triggah

The Bunker
75% Dream Team (Dano/Gizmo/Buzz Fuzz) vs Nosferatu
Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous
DJ Rheeza vs Brunoxide

The Pit
Champ-e-on
75% Dream Team (Dano/Gizmo/Buzz Fuzz)
Cold Fusion
DJ Martin

Tickets & Info
Tickets kosten €39,- (ex fee) en zijn verkrijgbaar via www.capefear.nl, www.udc.nl/tickets en alle Primera winkels in Nederland.



zeker weer present :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
De bunker ziet er wel redelijk uit...qua line up valt het een beetje tegen verder.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arthur King zei:
Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen. :grin:
Klik om te vergroten...
het is wel tijdens de kermis he :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
De bunker ziet er wel redelijk uit...qua line up valt het een beetje tegen verder.
Klik om te vergroten...
wel redelijk? die locatie is echt wel vet hoor :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
De bunker ziet er wel redelijk uit...qua line up valt het een beetje tegen verder.
Klik om te vergroten...
wel redelijk? die locatie is echt wel vet hoor :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga niet alleen voor de locatie...Het is gewoon jammer dat de helft van de line up hetzelfde is als de vorige editie. Een beetje variatie mag ook wel.

Predator
Dr. Rude
Waxweazle
Chosen Few
Sequence & Ominous

Die zijn wel relaxed :) Ik kijk wel.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Arthur King zei:
Geen idee of ik het leuke muziek vind, maar de locatie is vet en ik woon vlakbij, nu nog hopen dat ik wat vrienden kan overhalen. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ik zou als ik jou was wel eerst iets van de muziek luisteren, kan best vervelend zijn als je daar staat, €40 voor een kaartje hebt uitgegeven en het teringherrie vindt. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."