Vroeg me af of er nog meer mensen naar dit geweldige feest gaan.
#2
Als je wat beter had gekeken, zag je dat ik al een topic had aangemaakt.
Maar ik ga niet, verloopt klote met wanneer school begint.
#3
Heb je daarvan een link , kan het nml niet vinden, als het zo is kan deze op slot en weg.
#4
Ik zit op mobiel en kan geen link kopieeren.
Maar als je in 'Muziek en Uitgaan' door de pagina's rondneust zie je 'm vanzelf. Ik zal ook even kijken.
Wel jammer dat ik niet kan gaan, school mag je de eerste twee weken niet vrijnemen, vrij logisch.
Ik heb mij supergoed vermaakt op Hai in den Mai, toffe mensen. En die soortvan chill-out draait te heerlijk.
En niet te vergeten kraakhelder geluid. heerlijk!
#5
Hij staat op de 2e pagina ongeveer in het midden.
bump die even omhoog.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.