Tja ik snap niet dat mensen nog steeds voor de PVV of Christen-unie stemmen inplaats van de andere partijen.
#3
ik snap niet dat al die mensen naar energy gaan ipv a state of trance
#4
nee ik bedoel dit is gewoon puur n trance feestje. energy was n trance feestje waar ze tegenwoordig ook voor de commercie gaan en lekker house gaan draaien
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.