#1
Hi mensen,
Ik wil met oud en nieuw weer eens xtc of mdma met mijn beste vrienden gaan doen.. weet iemand een leuke plek om dit met oud en nieuw te doen? natuurlijk willen we diepe gesprekken..en even rustig zitten.. maar daarna gewoon keihard feesten! We willen dit jaar ergens anders dan het saaie den haag zijn.. weet iemand leuke spots of plekken? of heeft iemand misschien tips?? raden jullie mdma of xtc aan?
Ik wil met oud en nieuw weer eens xtc of mdma met mijn beste vrienden gaan doen.. weet iemand een leuke plek om dit met oud en nieuw te doen? natuurlijk willen we diepe gesprekken..en even rustig zitten.. maar daarna gewoon keihard feesten! We willen dit jaar ergens anders dan het saaie den haag zijn.. weet iemand leuke spots of plekken? of heeft iemand misschien tips?? raden jullie mdma of xtc aan?