Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeerdaagse (psychedelische) festivals

meerdaagse (psychedelische) festivals

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vroeg me dus af hoe jullie die overleven.

nu is pep de festivaldrug omdat je daar makkelijk een aantal dagen achter elkaar van kan genieten, maar nu ben ik van plan wat meer psychedelische festivals te bezoeken in binnen en buitenland(de langste dit jaar zelfs een week). maar het probleem met psychedelica als LSD is dat je na 1x tolerantie opbouwt en beter een tijdje wacht. ook meerdere dagen opeen pillen lijkt me niet verstandig.

wat zijn jullie ervaringen?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik loop op (meerdaagse) festivals eigenlijk vrijwel altijd nuchter rond op wat biertjes na. Bevalt me prima..
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, je moet dan toch niet elke dag van die week verplicht onder invloed zijn van harddrugs?

Als je vanplan bent LSD te nemen doe dit niet na een nacht/dag mdma-xtc/speed gebruik.
Begin aan LSD met een zuivere start en een frisse kop.
LSD is leuk om de 2e of 3e dag te doen, 1e dag is meer om te acclimatiseren...wennen aan alles...gewoon nuchter of een drankje en wat wiet is ideaal om de eerste dag door te komen.

Direct na de lsdtrip houd ik het ook licht...beetje de trip verwerken (wiet/hasj/lachgas)...later kan alsnog wat mdma of speed gebruikt worden. dagen na elkaar pillen/mdma nemen is geen optie.

Grts
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha je hoeft inderdaad niet elke dag te doen :grin: ik heb me ook nuchter prima kunnen vermaken tot diep in de ochtend :wink: Ik hoor wel eens van mensen dat ze meerdere dagen M doen maar dat lijkt me toch niks, ik heb eigenlijk nooit op een natrip of afterglow gedanst (behalve pep maar daar wordt je alleen moe van), ben benieuwd of je een beetje flashbackgevoel krijgt. anders is er altijd nog alcohol :beer:

zowiezo is het altijd een verrassing wat er te krijgen is in het buitenland! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."