Godnondeju wat was dat een vette editie zeg! Enige keer dat ik mij echt aan de timetable hield was op the Gathering, op de zaterdag heb ik eigenlijk alleen maar gependeld tussen de Magenta en de Yellow, die early hardstyle was zo lekker zeg
![:hearteyes:]()
. En tja, de frenchcore op yellow is best wel leuk als je wat 4-fa op hebt

. Vlak voor B-Front naar de mainstage gegaan, het was daar echt niet normaal druk. Mensen kwamen echt van alle kanten nog aanstromen om een plekkie te zoeken terwijl het al helemaal vol was. Afterparty daarna was matig. Zondag was een nuchter dagje, en omdat mijn dag begon bij de uptempo hardcore/frenchcore van Repix had ik de rest van de dag nauwelijks nog energie, dus toen kwam het eigenlijk wel goed uit dat ik eerder weg moest op de zondag
Volgend jaar zeker weer, en er dan voor zorgen dat ik geen verplichtingen heb de dag(en) erna zodat ik tenminste niet zo verantwoord hoef te doen :P.
benniesmitters zei:
Aah ik maak me nooit zo druk om de line up. Weet vaak voor de helft vd tijd niet wie waar draait
![:tearsofjoy:]()
. Loop gwn lekker rond en naar de stage waar ik dat moment zin aan heb. Maar dat er veel goede tegelijk draaien blijf je altijd hebben bij die grote festivals.
Met deze instelling is het festival echt een stuk leuker geworden in plaats van al dat geforceerde gedoe met timetables waar ik mij eerst aan wilde wagen. Veel relaxter, en zo kom je ook nog eens langs plekken waar je normaal gezien nooit heen zou zijn gegaan.