Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDefqon.1 Weekend Festival 2016 (24/25/26 juni)

Defqon.1 Weekend Festival 2016 (24/25/26 juni)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na bijna een jaar uit te hebben gekeken naar de volgende editie, is het over een week dan eindelijk zo ver: Defqon.1 Weekend Festival 2016 in Biddinghuizen. Vorig jaar was mijn eerste keer (en tevens ook mijn eerste weekend festival ooit) en dat was mij goed bevallen, zo goed dat ik dit jaar gewoon opnieuw bij moest zijn. Zijn er nog andere mensen op dit forum die er toevallig ook naar toe gaan dit jaar?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had ook een weekend kaart voor dit jaar, helaas een tentamen niet gehaald en heb ik de dinsdag na defqon hertentamen. Kaartje dus weer verkocht :( . Ben nu ook al 3x een weekend geweest en het is ook mijn favoriete festival van het jaar, baal echt enorm dat ik niet kan. Maar ja, gelukkig komt ie elk jaar weer terug :)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ook een hertentamen de maandag erna, maar dat mag de pret niet drukken :) Dat wordt dus geen after pakken op de zondag, helaas..
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha dat durf ik niet :P. Naar defqon gaan wetende dat ik dinsdag een tentamen heb. Denk dat dat het feest ook niet ten goede komt, hele tijd met mn kop bij dat tentamen.

Ben wel jaloers op je, denk dat dat een heel dik jaar gaat worden. Vorig jaar viel mij wat tegen, maar denk dat dit jaar alle 3 de voorgaande jaren gaat overtreffen :rockband:
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
benniesmitters zei:
Haha dat durf ik niet :P. Naar defqon gaan wetende dat ik dinsdag een tentamen heb. Denk dat dat het feest ook niet ten goede komt, hele tijd met mn kop bij dat tentamen.

Ben wel jaloers op je, denk dat dat een heel dik jaar gaat worden. Vorig jaar viel mij wat tegen, maar denk dat dit jaar alle 3 de voorgaande jaren gaat overtreffen :rockband:
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat ik erg last zal hebben van mijn kop bij mijn tentamen hebben tijdens defqon, ik denk eerder dat ik nu de kater van volgende week flink zal onderschatten en ik echt flink zal moeten bijpoten tijdens de her :P

Het ziet er idd vet uit, jammer dat van de artiesten die ik wil zien, er veel tegelijkertijd met een andere act draaien (Josh & Wesz met FeestDJRuthless met Blademasterz, Menace II Society met Destructive Tendencies, Partyraiser & Dr.Peacock met Radical/de Endshow, Le Bask met Warface met de Power Hour). Voor de rest ben ik het wel met je eens dat dit een vette editie wordt, maar toch denk ik dat juist volgend jaar echt de beste editie wordt, omdat Defqon.1 dan 15 jaar bestaat :rock:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aah ik maak me nooit zo druk om de line up. Weet vaak voor de helft vd tijd niet wie waar draait :tearsofjoy: . Loop gwn lekker rond en naar de stage waar ik dat moment zin aan heb. Maar dat er veel goede tegelijk draaien blijf je altijd hebben bij die grote festivals.

Jaaa volgend jaar ben ik er ook zeker weer bij! Als het goed is dan mn P binnen dus dan maakt het minder uit als ik dan een tentamen niet haal :)

Maar jij in ieder geval veel plezier!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Godnondeju wat was dat een vette editie zeg! Enige keer dat ik mij echt aan de timetable hield was op the Gathering, op de zaterdag heb ik eigenlijk alleen maar gependeld tussen de Magenta en de Yellow, die early hardstyle was zo lekker zeg :hearteyes:. En tja, de frenchcore op yellow is best wel leuk als je wat 4-fa op hebt :rolleyes:. Vlak voor B-Front naar de mainstage gegaan, het was daar echt niet normaal druk. Mensen kwamen echt van alle kanten nog aanstromen om een plekkie te zoeken terwijl het al helemaal vol was. Afterparty daarna was matig. Zondag was een nuchter dagje, en omdat mijn dag begon bij de uptempo hardcore/frenchcore van Repix had ik de rest van de dag nauwelijks nog energie, dus toen kwam het eigenlijk wel goed uit dat ik eerder weg moest op de zondag :tearsofjoy:

Volgend jaar zeker weer, en er dan voor zorgen dat ik geen verplichtingen heb de dag(en) erna zodat ik tenminste niet zo verantwoord hoef te doen :P.

benniesmitters zei:
Aah ik maak me nooit zo druk om de line up. Weet vaak voor de helft vd tijd niet wie waar draait :tearsofjoy: . Loop gwn lekker rond en naar de stage waar ik dat moment zin aan heb. Maar dat er veel goede tegelijk draaien blijf je altijd hebben bij die grote festivals.
Klik om te vergroten...
Met deze instelling is het festival echt een stuk leuker geworden in plaats van al dat geforceerde gedoe met timetables waar ik mij eerst aan wilde wagen. Veel relaxter, en zo kom je ook nog eens langs plekken waar je normaal gezien nooit heen zou zijn gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."