Wie van jullie gaat er dit jaar naar Wildeburg? Vorig jaar was mijn ontgroening daar en de komende 10 jaar koop ik sowieso een ticket. Beste festival in de scène wmb.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.