Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsqontient 2018 infos

qontient 2018 infos

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
simpsycoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bonjour!

Voici cette année je fais le qontinent pour la première fois! J'ai quelques questions pour ceux qui l'ont fait! Le niveau de sécurité est bon ou pas? J'ai entendu dire que la sécurité était très contrariée ... Ca doit être très prudent, la sécurité n'est pas facile si tu as un gros élève ou quelque chose comme ça?


Est-ce dangereux de prendre les choses dans la journée?

Pouvez-vous facilement trouver des bonbons à l'intérieur du festival ou non?

Les prix à l'intérieur pour les boissons sont-ils raisonnables?

Il y a des points d'eau gratuits ou vous devez acheter une bouteille à chaque fois?

homme thx !! désolé pour mon mauvais anglais ...... au revoir!


Hallo!
Dit jaar doe ik voor het eerst het qontinent! Ik heb een paar vragen voor degenen die het gedaan hebben! Het beveiligingsniveau is goed of niet? Ik heb gehoord dat de beveiliging erg overstuur was ... Het moet heel voorzichtig zijn, veiligheid is niet eenvoudig als je een grote student hebt of zoiets?
Is het gevaarlijk om dingen overdag te doen?
Kun je gemakkelijk snoep vinden in het festival of niet?
Zijn overdekte prijzen voor drankjes redelijk?
Er zijn gratis waterpunten of je moet elke keer een fles kopen?
thx man !! sorry voor mijn slechte Engels ...... tot ziens!
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry voor mijn slechte engels zegt hij op het laatst :)
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albedo zei:
Sorry voor mijn slechte engels zegt hij op het laatst :)
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk vergeten door de autocorrect te halen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
@simpsyco Please use a translator as we are a dutch forum. For once I will translate your question, but you should do it yourself if you want answers. Also make sure you translate the rules of this forum because some questions are almost over the edge of not being allowed.

Hallo!
Dit jaar doe ik voor het eerst het qontinent! Ik heb een paar vragen voor degenen die het gedaan hebben! Het beveiligingsniveau is goed of niet? Ik heb gehoord dat de beveiliging erg overstuur was ... Het moet heel voorzichtig zijn, veiligheid is niet eenvoudig als je een grote student hebt of zoiets?
Is het gevaarlijk om dingen overdag te doen?
Kun je gemakkelijk snoep vinden in het festival of niet?
Zijn overdekte prijzen voor drankjes redelijk?
Er zijn gratis waterpunten of je moet elke keer een fles kopen?
thx man !! sorry voor mijn slechte Engels ...... tot ziens!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."