Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival

Festival

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ShellchrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik ga met nieuwjaar naar een evenement, en wil de hele nacht door. Ik wou eerst een bommetje speed doen omdat snuiven te kort duurt, maar ik wil graag ook gewoon drinken. Nu las ik dat dat een niet al te beste combinatie is.

Heeft iemand advies over welke drugs of iets anders ik het beste kan doen?

groetjes
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, mijn advies is dat een tweede topic aanmaken met dezelfde inhoud onnodig is :tongueout:

On:
Ik vind speed en alcohol een harstikke goeie combinatie. Wat ik zelf het beste vind werken is beginnen met alcohol en als je dan de alcohol begint te voelen wat speed nemen, maar niet teveel.

Het gevaar in deze combi is dat je zowat onbeperkt kan zuipen zonder echt zat te worden dus je kan echt levensgevaarlijke hoeveelheden alcohol aan. Maar als je het niet te gek maakt kan deze combi niet zo veel kwaad als je het niet te vaak doet.
S
ShellchrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt voor je reactie. Zal je wel nog een soort aangeschoten worden of wordt dit allemaal door de speed weggedrukt?

groetjes
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit wordt weggedrukt. Maar als je aardig wat drinkt, maar weinig speed neemt, zal het speed gevoel uitwerken en zal de alcohol de overhand nemen, let hier op. Als de 1 dus sneller uitwerkt dan de andere, zal de andere drug keihard inslaan.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Ja, mijn advies is dat een tweede topic aanmaken met dezelfde inhoud onnodig is :tongueout:

On:
Ik vind speed en alcohol een harstikke goeie combinatie. Wat ik zelf het beste vind werken is beginnen met alcohol en als je dan de alcohol begint te voelen wat speed nemen, maar niet teveel.

Het gevaar in deze combi is dat je zowat onbeperkt kan zuipen zonder echt zat te worden dus je kan echt levensgevaarlijke hoeveelheden alcohol aan. Maar als je het niet te gek maakt kan deze combi niet zo veel kwaad als je het niet te vaak doet.
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel chill om tijdens de pep een 8.6 te drinken :P Haal er dan 2 of 3 in huis maar drink ze 10x zo langzaam als normaal en meer dan 2 eigelijk nooit, meestal zit er nog een goeie bodem in als ik er klaar mee bent. Ook wel is geprobeerd met een lege maag na 2 dagen wakker zijn en een feestje gehad te hebben maar dat is op z'n zachtst gezegd een afrader :sweatsmile: Maar voor mij heeft het wel een ontspannende werking, maar echt gaan zuipen en tegelijk vol gas aan de speed heb ik heel gauw afgeleerd. Eens (of een paar keer dan misschien :grimacing:) en nooit weer, wordt je me een partij ziek van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."