#1
Veel plezier! btw, het is geen festival want festivals zijn buiten. Je gaat naar een goed feest :P Lol moest ik ff corrigeren. Mijn laatste feest was afgelopen zaterdag - Masters of hardcore - Vault of violence.
Veel plezier! btw, het is geen festival want festivals zijn buiten. Je gaat naar een goed feest :P Lol moest ik ff corrigeren. Mijn laatste feest was afgelopen zaterdag - Masters of hardcore - Vault of violence.
Ja allemaal aparte zalen. Een doolhof daar want brabanthallen is super groot man. Maar dik feest wel zoals altijdah klinkt goed, waren er nou allemaal aparte zalen? wel balen dat je een uurtje mist op zo een avond!
Ah gaaf, brabanthallen lijkt mij ook tof om eens heen te gaan. Heb je nog meer feestjes gepland of de komende tijd even bijkomen van mohJa allemaal aparte zalen. Een doolhof daar want brabanthallen is super groot man. Maar dik feest wel zoals altijd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."