Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo thee

paddo thee

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je thee van paddo's zet, en er een theezakje bij flikkert, gaat dan de werking achteruit? :confused:

Ik heb een hoeveelheid gedroogde Psilocybe Cubensis ( :hearteyes: ) en die heb ik zojuist fijngehakt in allemaal kleine stukjes, geen poeder maar het lijkt op kruiden nu.

Paddo thee lijkt me een handige manier op ze in te nemen, verse zijn wel lekker maar gedroogde BAH.

Maar mijn vraag is dus, gewoon kokend water, fijngemalen gedroogde paddo's erin (Mexicaanse dus), 5 minuutjes wachten...... En dan een theezakje erin voor de smaak, kan dat kwaad? En suiker?

Ik moet het voor morgen 1400 weten want dan ga ik vijf daagjes weg (wel binnen NL hoor, neem die dingen niet mee over de grens ofzo :P ).

Groetjes & bedankt :)
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#2
:smoke: als je thee zet moet je eerst de helft van de kop vullen met heet water en dan 20 minuten de paddo's laten trekken, dan de rest van het kopje vullen met heet water en dan het theezakje erbij geen fruitsmaken nemen en ook geen suiker toevoegen.
Have a nice trip! Ik kan je Earl Grey aanbevelen dat smaakt wel goed :grin: :grin: :grin:
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt :beer: (<- geen bier maar paddo thee)

Bij de Psilocyne-mushrooms FAQ van het Lycaeum las ik 5 minuten... :confused:

Maargoed, ik eet de fijngemalen paddo's die overblijven in het kopje ook wel op, met een beetje honing ofzo. Ze zijn net zo fijn als kruiden dus dat is niet zo erg om te eten, half lepeltje honingg, half lepeltje paddo.

Ik heb twee keer paddo's gegeten, eerste keer was het gewoon een kleine dosis, drie verse paddo's, tweede keer wat meer, maar dan gedroogde, en tussen brood met stroop. Die eerste was thuis, tweede in de duinen. Nu de derde keer neem ik wat meer, maar ik ben vergeten hoeveel ik nou heb gemalen :openmouth: o kut... *denkt diep na* Nou ja, mn ma zal het nog wel weten, die heeft helpen malen :P
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
:) nou het heeft goed gewerkt hoor

ik ben bezig een trip verslag te schrijven. is het nuttig om die hier te posten als hij af is??

groetjes
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#5
:smoke: ja dat is wel nuttig ja maar ik zou zeggen maak er een aparte topic van dan valt het beter op.
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#6
MystiX zei:
:smoke: ja dat is wel nuttig ja maar ik zou zeggen maak er een aparte topic van dan valt het beter op.
Klik om te vergroten...
(y) oki zal ik doen, binnen drie dagen is hij af schat ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."