#1
Wat zijn de doseringen bij de San Pedro en de Peyote?
Dat kan jaAlfred Hein zei:Als ik je goed begrijp zou ik dus gewoon een 5 jaar oude cactus kunnen kopen van rond de 20E. Die vervolgens 10 jaar laten groeien. Thee van koken. En gaan trippen? Lijkt me wel vet om zown cactus te kweken.
Als je een volgroeide peyote helemaal opeet heb je best een leuke tripIntoxicated zei:Heb je aan 1 volgroeide peyote genoeg om te trippen?
Ik hoorde dat je er wel een stel nodig had...


Ach, die slechte San Pedro, opeten die handel!pasquali zei:Aan de Peyote zitten geen stekels!
Die cactus is heel lekker zacht!![]()
Anders dan die San pedro! auw wat prikt die me vaak!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."