Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca ervaring?

Ayahuasca ervaring?

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kneekyLid
01-01-2024, 00:00
#1
TE BRUUT, echt die shit is meesterlijk, mooi, veel kleuren, mandalas inzichten, onbeschrijvelijk lekker. :hearteyes:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen,

Heeft iemand van jullie al ayahuasca gedronken en zo ja hou is jou ervaring?

Greets Skyer
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar als je slecht tripped ...is het kotsen en schijten tegelijk ..
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ayahuasca is over het algemeen gewoon niet iets wat je "voor de lol" neemt. Gewoon omdat dat bijna niet mogenlijk is, de doseringen liggen vaak zo hoog dat de ervaring zo intens is dat men er meestal niet van geniet maar wel van leert. Het leuk hebben bij ayahuasca is dus niet het doel.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
kneeky zei:
TE BRUUT, echt die shit is meesterlijk, mooi, veel kleuren, mandalas inzichten, onbeschrijvelijk lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Right, volgens mij mis je een beetje het idee achter ayahuasca :confused: This meer voor spirtual enlightenment en emotionele ontlading, niet om kleuren en figuurtjes te zien. Maar ok...
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Ieder op zijn manier hé :P
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Skyer zei:
kneeky zei:
TE BRUUT, echt die shit is meesterlijk, mooi, veel kleuren, mandalas inzichten, onbeschrijvelijk lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Right, volgens mij mis je een beetje het idee achter ayahuasca :confused: This meer voor spirtual enlightenment en emotionele ontlading, niet om kleuren en figuurtjes te zien. Maar ok...
Klik om te vergroten...

Paddo's zijn ook begonnen als Relegieus tripmiddel. Ook de bepaalde stoffen en gebruikers evolueren en degenereren.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan het ook leuk hebben juist doordat je dingen leert :grin:
k
kneekyLid
01-01-2024, 00:00
#9
luister mister expirimentele gebruiker die om een ervaring vroeg, ik rook al een jaar of drie 5-meo en nn-dmt en al 1,5 jaar slurp ik yage en geloof me de eerste keer dat ik het dronk had ik 2 pakketjes tegelijk op en geloof me, ik heb veel gezien en het was ook echt verschrikkelijk mooi en ja ook echt heel erg leuk, voor mij dan, een ander freakt mischien op zo een ervaring maar ik was al veel vaker in de hell en in de hemel beland met alerlei soorten dope en mijn emotionele bagage was ik al veel eerder kwijtgeraakt, ik kan zeggen dat ik verlicht ben en de inzichten die met yage en rookbare dmt verkrijg brengen mij alleen nog maar meer vreugde, ik kan niet bad gaan in mijn eigen omgeving, maar je heb gelijk dat dat niet voor iedereen hetzeklfde ligt, ik loop met 2 porties hawaiaanse nog vrolijk als een elastiekje over straat te zwalken. PEASE. :)
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#10
De dingen die je leert kunnen leuk zijn, de manier waarop meestal niet. Je brand je vinger aan een keremasiche kookplaat en leert dat die dingen warm zijn, heb je iets goeds geleerd maar wel blaren op je handen. Misschien was de dosering die kneeky nam wat lichter dan gemiddeld, of mischien had hij een andere samenstelling van zijn ayahuasca.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeg toch ook niet dat je een beginnende gebruiker bent die geen idee heeft waar hij het over heeft? Ervaring leert gewoon dat bevoorbeeld de ayahuasca paketjes van azarius (of andere shops) wat lichter zijn dan de ayahuasca zoals hij bijvoorbeeld in rituele settings wordt gebruikt, omdat azarius er (stiekem) van uit gaat dat het toch voor het grooste gedeelte recreatief wordt gebruikt. Maar ok, mischien ben je ook wel de uitzondering op de regel, ik hoop dat ik ook zo een mooie ervaring tegemoed mag gaan.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja veel suc6 ! Ik werk ook naar mijn eerste Yage ervaring toe ( in ceremoniele zin) Dus good luck en wees niet bang voor je eigen entiteiten!

Ik proost op jou!

Cheers! :mrgreen:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angst heb ik niet voor de ayahuasca, maar ik ben wel behoorlijk zenuwachtig. Ik ben vanmorgen een speciaal dieet begonnen als voorbereiding. Geen chocola, geen alcohol, geen koffie, geen rijpe kaas, geen drugs e nog een hele hoop andere dingen mogen nu ff niet meer. Maarja, het wal het waard zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."