Het is als eerste: Bergen op Zoom.
Eey want anders kun je lang rondrijden.
Heel veel verkooppunten. Op en rond de Antwerpsestraatweg zijn er een aantal.
Medina is een goeie, ligt aan de Prins Bernardlaan, naast coffeeshop Miami en een friettent. Gezellig hoekje dus.

De Prins Bernardlaan is een zijstraat van de Antwerpsestraatweg.
Vlak daarvoor is een overdekt winkelcentrumpje met grote parkeerplaats, gratis parkeren, 1 minuut lopen naar de shops. Want daar voor de deur moet je betaald parkeren.
Maar zoiezo, je hoeft het maar ergens te vragen en iedereen weet er wel een paar, want je struikelt er hier over.
De Antwerpsestraatweg wordt hier niet voor niks de ´Drugsboulevard´ genoemd in alle kranten.
Wat dat betreft.. Superstadje.