Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscomi : salvia & paddo

comi : salvia & paddo

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#1
heeft er hier nog iemand ervaringen met het comineer gebruik van salvia en paddo ? wat ervaarden je toen allemaal ? ging het goed of slecht ..
ik heb mij trip report in de topic (scheef gaan) gezet ..
ik herhaal het even


ok gisteren had ik dus mijn 2de bad trip ^^
ik en mij vriendin hadde 20 gram hawaii en 30 gram mexicaanse naar binnen gewerkt omdat we een ZEER zware trip woude .. alles was leuk en fijn in het begin .. tot ik op het idee kwam omer salvia 10X bij to roken laughing wat er toen gebeurde was .. "heb er geenb woorden voor" het leek alsof ik het allemaal eerder had gezien wat er gebeurde (visieonen) en ik kreeg bang van alles om me heen , na een tijdje veel vit C en druive suiker te slikken zijn wij naar boven gegaan op het bed geen ligen , toen begin mij vriendin Smile op het bed en haar bene (met kousen) te Kots en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon

alvast bedankt
P
PowerpillxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahahah ;D
dat was ik dus (:
maar achteraf was het wel lachen.
:mrgreen:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Powerpillx zei:
Hahahah ;D
dat was ik dus (:
maar achteraf was het wel lachen.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...

idd .. mijn wonder zachte lakens moeten nu mooi de was in ^^
maar laten we de andere gaste eens late antwoorden :'D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."