Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar moet je rekening mee houden?

Waar moet je rekening mee houden?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SoulbrotherLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je paddo's doet waar moet je dan rekening mee houden? En verhoogt het ook je lichaamstemperatuur dat je ook tussendoor veel water moet drinken?

Alvast bedankt
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beide even lang. De een is heftiger dan de ander. Een uurtje og 6-8 Maar dit hoort niet echt in dit forum thuis.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lichamelijk is het niet zo'n belasting. Zorg gewoon dat je genoeg eten en drinken hebt. Is altijd wel zo prettig.
S
SoulbrotherLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Lichamelijk is het niet zo'n belasting. Zorg gewoon dat je genoeg eten en drinken hebt. Is altijd wel zo prettig.
Klik om te vergroten...

Hoelang werkt een half portie en een heel portie?
S
SoulbrotherLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar wat moe tje nou doen om vooral niet in een bad trip te komen? En als je daar nou wel inkomt wat moet je dan doen?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
je moet er zowiezo niet vanuit gaan dat je in een bad-strip komt
je moet je positief opstellen het met goeie vrienden doen in een betrouwbare en rustgevende omgeving.

ik zou niet gaan blowen want dat verstevigd de trip tenzij je dat wilt natuurlijk. Ik denk als je ff een moment hebt dat je in bad dreigt te gaan dat je gewoon rustig moet blijven. T angstigste vond ik de eerste keer dat je in je trip denkt dat alles nooit meer normaal word en het altijd zo blijft, dat gevoel blijf ik steeds weer ervaren al weet ik nu dat het na 4 uurtjes al weer een stuk minder word. Houd dat dus altijd in je kop dat t' vanzelf wel weer over gaat
:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."