Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinzak gezet met paddo's of niet

inzak gezet met paddo's of niet

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb voor het gemak even een foto geplaatst van twee porties gedroogde paddo's

Zo kan je vergelijken! :)

(de zakjes zijn van onder tot boven 12cm lang)


f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#2
die fhoto helpt wel veel this dus zo 1 groote zoals in dat pakje zit en 2 midelmatige :wink:
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#3
nouw ik heb dus paddo's gekocht mexicaanse wat ik me afvraag ben ik afgezet of niet in dat bakje staake maar 3 kleine paddo's is dit genoeg voor de eerste keer met 2 te trippe ??? :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 kleine paddo's? Dat is behoorlijk weinig inderdaad?

Zijn het gedroogde of verse?



Er horen per portie toch wel 6 mooie paddo's te zitten!
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#5
ze zijn al half droog dus ik kan geen goede beginnertrip met 2 hiervan doen ook niet met wiet en alchool
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 kleine paddo's is minder dan een half portie... het is moeilijk om je op deze manier een goed advies te geven. Kan je niet toevallig een foto van je portie plaatsen? Dan heb ik een beter beeld.


In princiepe zou ik zeggen dat het portie wat je nu in huis hebt, te weinig is om een goede trip van te hebben.
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#7
baterijje van kodak zijn op spijtig hadt me op een goede trip wel verheugd maarja :(
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon proberen... als het tegenvalt weet je de volgende keer dat je meer moet nemen! Er is niets mis met rustig aan beginnen!



Hoeveel betaalde je ervoor?
Een vol portie kost toch al gauw 12,-
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe klein is "klein" wat jij zegt? Je weet niet wat voor paddo's het zijn hè... van mexicaanse krijg je er vaak niet zoveel.
Dan is één portie opzich wel genoeg voor 2 personen.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#10
matthijs zei:
Hoe klein is "klein" wat jij zegt? Je weet niet wat voor paddo's het zijn hè... van mexicaanse krijg je er vaak niet zoveel.
Dan is één portie opzich wel genoeg voor 2 personen.
Klik om te vergroten...

Ik kreeg VERS, 4 grote en één kleine paddo. 30 gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."