#1
Soad16 zei:Psycho_Chrono zei:Leuk dat je er een relaxte ervaring mee hebt gehad
Je had mexicaanse, dus waarschijnlijk niet gehallucineert, maar dat wilde je wel toch ?
heb inderdaad niet gehallucineerd, wou t wel mja kweetniej.. t was togh wel chill... misschien volgende keer... dan moet ik cker hawaiaanse hebben ofzo?
Greetz
Jep van de Hawaiaanse trip je wel ontzettend.

