Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsanauasca vraagje

anauasca vraagje

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, van een slok kun je al gaan braken, 20 na iname is de normale tijd.
van de hoeveelheid die jij hebt gemaakt heeft die ene "verkwikkende" slok geen of nauwelijks effect, als ik de hoeveelheden bekijk, heb je volgens mij een spirit elixir aangeschaft, deze bevatten net genoeg om een trip op te wekken, maar meestal, nog zo weinig dat de trip niet sterk zal zijn en zelfs maar een kwartier kan duren.
ik had op azarius Banisteriopsis caapi 50 gram besteld en Psychotria viridis 50 gram.
zorg ervoor dat er 1 glaasje over blijft, zorg er ook voor dat je de ingrediënten zo vaak in nieuw water blijft koken, tot dat er geen kleur meer in het water komt, en dan de rest inkoken natuurlijk maar dat wist je :wink:
met deze hoeveelheid beloof ik je dat je uit je dak gaat succes :wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat ik heb gedaan, is waneer ik een tijd het spul gekookt had goot ik het over in een andere pan, maar door een thee doek heen, dan pleur je de ingredienten weer met nieuw water in de pan, wat er uiteindelijk over blijft gewoon helemaal weg tikken.
herbs of the gods, is een smartshop merk, ze hebben hier ook veel middlen van dat merk, na mijn mening zijn ze te duur :wink:
besef wel dat je met ayahuasca een hoge dosis mao remmers binnen krijgt, en dat kan gevaarlijk zijn, beste is om 12 uur van te voren te vasten, niks meer eten, water drinken, geen karne melk, of vruchtensappen, geen medicatie zelfs geen astma medicatie, gewoon niks.
anders kan het fout met je aflopen, of je een heerlijke hoofdpijn bezorgen :P
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
met drugs is zit het gewoon zo, verantwoordt doen wat je niet laten kunt :mrgreen:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
leer het eerst eens spellen voor je er weer voor gaat, het kan de meest intense levensveranderende ervaring zijn die je op tripmiddelen kan krijgen. Als je er maar een beetje van gaat zitten nippen om dat je trek in drugs hebt heb je het niet begrepen en zal het ook niets worden. Respect ayahuasca en dan kan ayahuasca ook iets voor je terugdoen.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#9
In je eentje ayahuasca doen en niet weet hoeveel je moet nemen is niet echt een voorbereiding, toch?
Aub, laat je een keer goed inpraten door iemand of woon een sessie bij, niet pas tips vragen als het al in de koelkast klaarstaat en je een tolerantie aan het opbouwen bent met nutteloze slokjes.
In de eerste post was ik aanvallend, maar ik bedoel echt dat je je nog beter kunt informeren.
houdoe, erwin krols
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
begin is meestal moeilijk ja
maar geduld is vereist als je een goei trip wil
geduld kan je zien als een goede (voor)bereiding
voorbereiding is jezelf
en bereiding dat is je eigen gebrouwde ayahuasca
dmt is een alkaloid als er een beetje achter komt hoe alkaloiden zich gedragen en specifiek dmt

dan kan de dmt jouw ver brengen
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."