Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshalf hawaiiaanse en mexicaanse

half hawaiiaanse en mexicaanse

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisten voor het eerst gedaan. Was kk chill .

Mooie trip gehad hele gedurende nacht. Ik trad letterlijk buiten mezelf. Ik was kk high, ik had niet zo erg het hallucineren oftewel zo goed als niet, in het begin zag ik felle kleuren etc. maar daarna was dat over en werd ik gewoon heel high, de hele tijd kon ik niet tot mezelf komen, dus praatte ik echt alsof ik het niet was ofso :P

Klopt dat? dat ik high was gewoon en buiten mezelf trad? of heb ik te weinig gedaan ? khad wel dat ik mezelf iedere x hoorde zingen, zat bepaald ritme in me praten.

Heb ik te weinig op ? of is dit gewoon een goeie beschrijving? kheb half mexicaanse en half hawaianse
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat jij wel een lekker trippie heb gemaakt en zeker niet te weing op heb gehad

soms blijven de hallucinaties bij paddo,s wat achterwege
maar dat betekent niet dat je minder hard gaat
ik heb tijdens me trip soms geen tijd om te hallucineren
maar als ik er wel tijd voor maak,,,
rustig zitten en naar het gordijn, behang, plafond, staren
maar ik heb ook wel is gehad dan hallucineeerde ik constant,,, ik fietste door het bos en overal waar ik heen keek dat ging vervormen, dat was met verse hawaiaanse met passiebloemtinctuur

maar je ging uit je lichaam treden

ik heb dat wel is als ik slaap,,, of het is slaapparalyse
soms heb ik rare dromen terwijl ik dus verlamd leg en voel dat ik uit me lichaam treed
ach ja mschien is het wel lichaamseigen dmt dat uittredingsgevoel geeft
en in paddo,s zit een soort dmt dat is de psilocybine maar de chemische naam is huppelupupunogwat en dan dmt npu ja zoek zelf maar uit kmoet ten npou mazzel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."