Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia

salvia

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb 6gram salvia besteld..mijn vraag is nu hoe ik me op zo'n trip best voorbereid(muziek, licht,enzovoort) hoe ik het moet gebruiken?en waar ligt het verschil tussen de bladeren en de extracten en hoe moet je de extracten gebruiken..

mvg jonas
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
salvia kun je het beste in een openbaar gebouw nuttigen, zoals het treinstation, de mc donalds, of b.v. de v&d. je gebruikt het door alles in 1 keer op te roken. al raad ik je wel aan er nog even de search functie bij te gebruiken :wink:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heb je besteld ? De bladeren of een extract ? Als het een extract is , 5x , 10x ,20x ?

Muziek licht voorbereiding vind ik zelf niet echt nodig aangezien het zo snel weer over is en je echt geen tijd hebt voor er aandacht aan te besteden . Wel een veilige omgeving , eentje waar je jezelf nu is aan niks kunt bezeren , een plein , noordpool , Sahara ...

Verschil bladeren / extracten : nu van de bladeren heb ik nog nooit iets gevoeld , van het extract wel :hearteyes:

Een extract rook je het best op in een klein pijpje waar een gaasje op ligt ( het is heel klein ), en dan met een zo warm mogelijk vuur (stormaansteker is wel goed :tongueout: ) en trekken maar , zo hard & zo diep je kan :tongueout: :wink:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maak het thuis zeer gezellig en donker, zet wat kaarsen, of laat enkel de haard branden.
Salvia-trips zijn enigszins vergelijkbaar met verre dromen en als het te licht is, wordt de droom-staat afgebroken.

De ogen sluiten en zacht wegreizen is de boodschap...

Ik heb geen ervaring met de bladeren, wel met de extracten en daar ben ik zéér tevreden van. :mrgreen:

Een voordeel is de korte werking: 10 minuten en je kan weer normaal functioneren.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
right....kaarsen...

je tripruimte is goed als je er een uur een paar peuters in los kunt later zonder dat ze zich blesseren kunnen.

muziek zou ik niet doen
licht is geen probleem

er is bijna geen drugs te noemen waarbij een sitter zo van belang is.

de reden hiervoor is dat je gewoon niets meer herkent om je heen, ook kun je niet lopen terwijl je denkt dat te kunnen waardoor je onherroepelijk op je smoel gaat :wink:
Daarnaast zou je zelfs in een mes kunnen zitten zonder het te voelen.

Salvia == Noodzaak tot sitter!
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
joni43 zei:
heb 6gram salvia besteld..mijn vraag is nu hoe ik me op zo'n trip best voorbereid(muziek, licht,enzovoort) hoe ik het moet gebruiken?en waar ligt het verschil tussen de bladeren en de extracten en hoe moet je de extracten gebruiken..

mvg jonas
Klik om te vergroten...

http://www.salvia-divinorum.nl/index.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."