Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahusca mengels: Hoe maak ik ze waar moet ik opletten ?

Ayahusca mengels: Hoe maak ik ze waar moet ik opletten ?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok de kickoff voor het maken van je eigen ayahusca mengsels.
Waar koop je het en hoe moet je het geheel brouwen.

Ik heb er geen reet verstand van ik ben niet meer dan een DF junk, met een beperkt vermogen tot creatitviteit.

Ik heb wel:

2 gram DMT mooie ranzige gele cristalletjes en ik heb 100 gr Harmala zaadjes. De zaadjes heb ik gekocht bij Azarius en de DMT bij een bemiddelaartje. De DMT kost wel wat en ik heb nu longaal 5 x pogingen gedaan waarvan er maar 1 echt heftig was. 1 x rectaal was ook een misfire ! De smaak en de rook doen me badtrippen en kokhalzen dus vanaf nu oraal met MAO remmers.

Mijn idee was:

eiwitten in een glas de zaden erin de DMT klaar is Kees.
Tripper acht nu al .. gniffel gniffel .. en dat is je goed recht.
Mijn 2de plan is: 5 gram zaden inweken in de verse jus, en dan 45 minuten later 150 mg DMT in een capsule oraal innemen. Het eiwitten plan zou misschien de missleijkheid kunnen bestrijden ik haat misselijk worden.

Ok Gurus kom er maar in ... corrigeer me en leer me hoe en wat !
Alvast bedankt ....

Bonie
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok dan Bonie :wink:

Wat ik altijd doe is:

Neem 3 gram harmala zaden, en crush deze goed.
Deze gecrushte zaden kook je 10 minuten in een deel citroensap en twee delen water.
Na dat je dit gekookt hebt, filter je dit brouwsel en houd het even appart in een pannetje.
Vervolgens doe je de gekookte zaden weer terug, en herhaald het hele proces nog een keer.
Daarna combineer je de twee extracties, en laat dit afkoelen.
Nu zou je een eiwit zuivering kunnen doen(optioneel)
Hiervoor neem je gewoon het eiwit van één ei, en roer dit langzaam door je harmala brouwsel.
Je zult zien dat het eiwit een vieze kleur krijgt, dit komt omdat het eiwit de meeste misselijk makende stoffen opneemt.
Probeer zo veel mogelijk het eiwit er weer uit te halen, en filter het geheel nog een keer, om het laatste eiwit te verwijderen.
Vervolgens breng je dit geheel weer aan de kook, en laat je het indampen tot een drinkbare hoeveelheid.
Dit zou ik alleen voor je het gaat drinken nog een keer mengen met wat sinasappelsap, want de smaak van dit brouwseltje in niet te harden.
Drink dit op, en neem 40 minuten later je DMT.
De doseering laat ik wel aan jou over(Doseerkoning :wink: )
Ik los de DMT. altijd op in een glas sinasappelsap.
Door het zuur hierin, word de DMT-base omgezet tot DMT-zout en word het beter opgenomen, als dat je de base zo zou nemen.

cu in hyperspace :wave:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe altijd 3,2gr zaad in een blender, als het fijn is doe ik alles wat er over is (3gr) in een glaz met Jus d'Orange, ff roeren, 5 min laten staan en opdrinken. Smaakt niet vies. Nieuwe Jus d'Orange in je glaz om de restanten op te drinken en 45 min wachten voor dat je de DMT neemt.

Neem niet 150mg, dat is erg veel. Het zal wel een leuk trip-reportje worden.

Shivshamboo zei:
Ik los de DMT. altijd op in een glas sinasappelsap.
Door het zuur hierin, word de DMT-base omgezet tot DMT-zout en word het beter opgenomen
Klik om te vergroten...

Dat gebeurd wel in je maag, daar is het ook ph3..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lol ik maar denken dat jullie dezelfde persoon waren !!! :confused:

:wink:

Ok bedankt voor de input het is allemaal zeer duidelijk, als er nog vragen rijzen dan zal ik me niet schromen.

Bedankt en ik ontmoet jullie wel in Elvenland.



:hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
lol ik maar denken dat jullie dezelfde persoon waren !!!
Klik om te vergroten...


Niet Para worden..

btw. Dit kan ook een truuk zijn zijn :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
wel jammer dat ik straks 100 gram zaad heb, de minmale order is 25 euro !!

Azarius doe er is wat aan ?

Aangezien het legaal is mag ik bij deze wel een partner zoeken of neit ?
Wie wil er wat Harmala zaad overnemen de verzendkosten betaal ik zelf wel.

Groet

Bonie
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nah, bedankt ik heb nog genoeg zaad. Ooit heb ik 100gr gekocht. misschien bevalt het wel heel erg voor je. Trouwens alleen van Harmala voel je je al lekker smooth alleen dat fucking dieet he. ik hou me trouwens alleen op de dag van Ayahuasca aan een streng dieet. In de ochtend normale boterhammen met vers broodbeleg en ik drink geen koffie of cola op de hele dag. Cafeïne krijg je vette hoofdpijn van na een Ayahuasca trip.

Wanner ga je ervoor?? ik denk dat ik zelf zaterdag ook ga knallen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaterdag heb ik een totaal andere trip into space ....

Kan helaas niet onthullen wat !!

:confused:

:hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrijdag is het voor mij tijd voor DMT door de pijp :sunglasses:
extra nieuwe pijp voor gekocht, en heb er helemaal zin in :grin:
Volgende keer misschien inderdaad maar eens oraal proberen dan
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
eyebeekaii zei:
Vrijdag is het voor mij tijd voor DMT door de pijp :sunglasses:
extra nieuwe pijp voor gekocht, en heb er helemaal zin in :grin:
Volgende keer misschien inderdaad maar eens oraal proberen dan
Klik om te vergroten...

En ben je al in dromenland??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."