Da´s nauwlijks een trip, koop gewoon altijd een extract.
#3
Ik heb nog nooit iets gevoeld van de bladeren..
#4
Jah meeste mensen zeggen dat ze niet zoveel voelen alleen dat tintelende gevoel had ik ook. ook al had ik deze aansteker gebruikt http://www.youtube.com/v/4r4pO08Gdek&hl=en
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.