Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo vragen

Eerste keer paddo vragen

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KarnomelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
MENSEN MENSEN!!! Wat gebeurt hier allemaal?! Niemand wijst de topic starter erop dat hij NIKS weet van paddo's!! Een halve portie Hawaiiaanse voor je eerste keer? Gekkenwerk. Te intens, je zult er niks van herinneren, ALS je bad gaat dan ben je ZOOOOOOOOOOOOOO hard genaait. Trippen is iets dat je moet leren. En je leert het door te trippen. Hoe harder/intenser de trip, hoe meer je leert. Hawaiiaanse kun je niet aan beginnen. Geloof me, het is zo gevaarlijk alleen je kunt je daar helemaal niks bij voorstellen.

Je bent te jong voor LSD? Wat betekent dat überhaupt? Je bent te jong voor LSD maar je bent oud genoeg voor paddo's? No offense maar elke post die je in dit topic hebt gemaakt geeft aan dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Lees zo veel als je maar kunt vinden over paddo's. Begin hier maar vast.
Klik om te vergroten...

Zelf heb ik de hawaiiaanse als eerste gebruikt, juist met het idee dat deze de sterkste was, en heb dan ook een hele portie verorberd. Ik ben diep gegaan, heel diep dat weet ik, zeker als ik het vergeleek met latere trips. Maar dat neemt niet weg dat ik van deze gigantische indrukwekkende ervaring enorm heb geleerd en zo moeten paddo's worden gebruikt, om van te leren. Neem je een halve portie mexicaan dan ondervind je nauwelijks het effect van dat wat je (vind ik) hoort te bereiken met paddo's. Het ligt aan de doeleinden van het gebruik ervan. Een leipe avond en leip lachen en ligt vervreemdend: mexicaan. Een inspiratie bron die je voor de rest van je leven houd: hawaiiaan. Persoonlijk vind ik dat de paddo zeer gerespecteerd moeten worden, omdat deze je de andere kant van de deur kunnen laten zien, deze andere kant is niet voor iedereen weg gelegt. Neem je eerst mexicaan, dan zou je een vertekend beeld van paddo's kunnen krijgen en ze juist daardoor kunnen onderschatten. Juist omdat het verschil tussen de sterkste en de grootste zo enorm is, nooit heeft de mexicaan mij de deur laten openen laat staan laten zien. Maar nogmaals, wat wil je met je gebruik er van bereiken, denk hier aan, voor je keuze van paddo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."