Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels

truffels

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo volk ik heb al beetje lopen zoeken maar nog niet de andwoorden gevonden

ik zou eigenlijk paddos gaan doen vandaag maar aangezien ik die dingen niet weg krijg doe ik truffels mijn vraag is hoelang zijn die dingen werkzaam zijn ze een beetje te eten ( of zijn er betere maieren om het te eten ) en wat is precies het effect.
alvast bedank voor het reageren
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
duur is 4 tot 6 uur en ja ze zijn wel te eten. het effect van truffels schijnt best wel sterk te zijn.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
en hoeveel heb je ongeveer nodig van zon bakje om het goede effect te krijgen
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
keedank je dus ik ken zon bakje wel effe delen met een maat
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben van een heel portie in m'n eentje enorm bad gegaan. Neem drie kwart bakje om te beginnen is mijn advies.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het je eerste keer is kan het wel maar ik zou gewoon allebei een bakje halen en driekwart opeten, kan je later nog bij eten als het goed bevalt. Samen heb ik minder 'last' van de enorme mindfuck en diepe gedachtes die truffels brengen.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
jammer genoeg kan het niet meer halen hij krijg wel een kwart van me:Pwe zijn zobiezo met een grote groep de rest doet paddos
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
heey volk het is gebeurt drie kwart bakje was weer prima
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Truffels ervaar ik als heftig. Zeker de mindfuck die ze met zich mee brengen. Als het je eerste keer is zou ik een halve tot driekwart portie doen. Max.

Tja de smaak. weinig smaak, heel lichte aardsmaak. Tijdens het kauwen krijgen ze soms een licht venijnig zuur nasmaakje.
Over het algemeen goed te doen.

Maarja, ik heb ook geen problemen met steeltjes :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben benieuwd naar het reportje :wink:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
komt geen rapport ben ik slecht in en vrij weinig zin om zon zooi te typen mischien morgen maar denk het niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."