#1
Ik heb een keer een combinatie op. Een bakje equadoriaanse en een bakje colombiaanse. Damn (ik moet hier eigenlijk ook nog een tripreport van maken) En trouwens anderhalf bakje Philosophers stones gisteren was ook heel erg visueel http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14544.