henkie84 zei:Op zich fijn ding, alleen bij mij vliegt hij nog wel 'ns heen en weer tussen de 15 en de 45mg bijvoorbeeld. Beetje irritant als je een mooie dosis 2cb wilt wegen.
Spor zei:Ik heb m ook, met het zelfde probleem als henk.
Je mag die van mij overkopen voor een tientje minderik wil die labweegschaal van 0,001 met behuizing
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."