hallo
ik ben 18 en blow nu 1,5 jaar ongeveer, elke dag wel (gewoon omdat het kan en ik het relaxt vind om te roken enzo) of lichtelijke verslaving

. De afgelope 8 maanden heb ik zo'n 20 keer xtc gebruikt. no addiction. Omdat het heerlijk is om te gebruiken en met dierbare te chillen. een party kan ook geen kwaad natuurlijk.
heb verder nog een paar soorte drugs geprobeerd uit nieuwschierigheid. die ik bij bijzonder heden nog eens uit de kast wil trekken voor een goed feest (denk aan festivals of oud & nieuw ofzo) maar dat is eigenlijk neit van belang.
En volgends mij is mijn korte termijn geheugen al redelijk aangetast. kleine dingetjes in het dagenlijks leven gewoon snel vergeten. bijvoorbeeld me ma vraagt me iets op te ruimen ik knik ga pissen en vervolgends wat anders doen omdat ik het in 5 minute vergete was. of een mail die je bekijkt en later wil beantwoorden en dan word het in eens een week later omdat je er niet meer aan heb gedacht. dit soort dingen komen regelmatig voor. maar nu het volgende,
ik had gister mijn 6e paddotrip in een jaar denk ik. maar ik herinner me er niet zo veel van, net als van mij vorige trip.
gister heb ik van 11:00 tot 16:00/17:00 getript op paddo's in mijn eentje thuis. 3/4 portie mexicans en 2 jointjes gerookt
maar toen de paddo's gisteren uit begonne te werken kon k me al vrij weinig herinneren alleen een paar grote lijne en kleine details. ik moet zeggen dat ik ook vrij ver weg was en gelegen heb. ik heb wel veel dingen gezien en bedacht die leerzaam waren maar ik weet niet op wat voor een manier of wat ik er van geleerd heb. no details
het was een super mooietrip, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen
is dit normaal?
gr.