Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk Herinner zo weinig van mijn trip ??

Ik Herinner zo weinig van mijn trip ??

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer direct na, of tijdens de trip dingen te koppelen..
Zet muziek op wie je niet allerdaags luisterd, doe een geurtje op welke je zelden op doet. Eet iets gedurende trip wat je normaal nooit eet.. Al deze zaken hebben er bij mij voor gezorgt dat het onthouden wel iets gemakkelijker wordt. Maar dan nog.. Is het inderdaad op sommige punten heel lastig :confused:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat heb ik ook dat ik maar weinig kan herrineren. het is dan ook enorm veel wat je meemaakt en zo snel en intens. dus het lijkt me meer dan logisch dat je maar een paar dingen herrinnert. als je de volgende keer weer tript en je denkt terug aan je vorige trip komen er opeens weer allemaal verloren stukjes naar boven :wink:
h
higher ForceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kon mij na mijn 2e trip ook niet veel herinneren maar na het uitwerken kwam er steeds meer terug en na 3 dagen wist ik eigelijk alles wel te plaatsen. Uiteindelijk heb ik (volgens mij) bijna alles wel onthouden.

:wave:
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo
ik ben 18 en blow nu 1,5 jaar ongeveer, elke dag wel (gewoon omdat het kan en ik het relaxt vind om te roken enzo) of lichtelijke verslaving :stoned: . De afgelope 8 maanden heb ik zo'n 20 keer xtc gebruikt. no addiction. Omdat het heerlijk is om te gebruiken en met dierbare te chillen. een party kan ook geen kwaad natuurlijk.
heb verder nog een paar soorte drugs geprobeerd uit nieuwschierigheid. die ik bij bijzonder heden nog eens uit de kast wil trekken voor een goed feest (denk aan festivals of oud & nieuw ofzo) maar dat is eigenlijk neit van belang.

En volgends mij is mijn korte termijn geheugen al redelijk aangetast. kleine dingetjes in het dagenlijks leven gewoon snel vergeten. bijvoorbeeld me ma vraagt me iets op te ruimen ik knik ga pissen en vervolgends wat anders doen omdat ik het in 5 minute vergete was. of een mail die je bekijkt en later wil beantwoorden en dan word het in eens een week later omdat je er niet meer aan heb gedacht. dit soort dingen komen regelmatig voor. maar nu het volgende,
ik had gister mijn 6e paddotrip in een jaar denk ik. maar ik herinner me er niet zo veel van, net als van mij vorige trip.

gister heb ik van 11:00 tot 16:00/17:00 getript op paddo's in mijn eentje thuis. 3/4 portie mexicans en 2 jointjes gerookt
maar toen de paddo's gisteren uit begonne te werken kon k me al vrij weinig herinneren alleen een paar grote lijne en kleine details. ik moet zeggen dat ik ook vrij ver weg was en gelegen heb. ik heb wel veel dingen gezien en bedacht die leerzaam waren maar ik weet niet op wat voor een manier of wat ik er van geleerd heb. no details
het was een super mooietrip, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen
is dit normaal?

gr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."