Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYopo zaden

Yopo zaden

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik had natuurlijk al weleens wat gelezen op het forum over Yopo zaden, deze zijn gewoon via internet te bestellen en wat ik erover lees komt op mij vrij goed over!

De zaden van A. peregrina bevatten N,N-DMT, 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT (= bufotenine) (Raetsch 2005). niet ge-isoleert natuurlijk.

Maar hebben meer mensen hier ervaring mee of zou je het willen proberen?
Zo ja, waarom wel, of waarom niet?
Heb je er slechte verhalen over gehoord, behalve de misselijkheid etc.

Groetjes, ik ben benieuwd
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou als ik mn ogen open had was als redelijk normaal en voelde ik me alleen vreemd. Maar toen ik m'n ogen dicht deed werd het wel visueel. Heb er ook een report over geschreven: Yopo: They're back. of zoiets, moet je maar even zoeken ben ik zelf nu te lui voor :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bump
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je het goed klaarmaakt en genoeg snuift, is dit echt een vette drug.
MAAR: het snuiven is ontzettend pijnlijk, en de eerste 5 minuten heb je alleen extreme krampen in je nek en hoofd.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom kan je't het best roken in een pijp met een groot kopje. 2-3 vergruisde zaden (vergruisd nadat je ze hebt laten poppen natuurlijk) en de vlam erboven/ half tegen, zodat je ze zo weinig mogelijk verbrand. kvond het effect niet zo aangenaam, waarschijnlijk door de aanwezig van bufotenine en de 5-methoxy analoog van DMT. Geef mij maar good old N,N-DMT
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het verbranden van yopo eigenlijk werkzaam? nooit van gehoord.

Zelf heb ik 2 ervaringen met yopo, de eerste keer te weinig gesnoven en toen voelde ik me een uur gewoon heel erg kut, hoofdpijn, buikkrampen en misselijk. Daarna voelde ik me wel heel lekker.
De 2e keer ging wat dieper, toen kwam ik in een soort lichte DMT wereld voor 30-40 minuten.
Als ik het nog eens ga doen ga ik het mischien in m'n neus laten blazen, kijken hoe dat aankomt :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik blaas wel =D

//ot

het was wel erg visueel dus, of was het meer een soort verandering in je gemoedstoestand, en bleef het visuele gedeelte een beetje op de achtergrond?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ok ik zal kijken

thnx man :grin:

peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."