Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia vragen

Salvia vragen

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
thewieriemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen, ik heb wat vragen betreft de topic titel.
Hoe te gebruiken? Ik heb vernomen dat dit ook in een joint te draaien is, maar dat het effect wat minder is, is dit bij te stellen van een wat hoger extract (of dosering)?
En hoe kun je het wel goed roken? Gewoon met een pijpje en filtertje ofzo?

Bedankt
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
De stoffen die je nodig hebt voor de trip komen pas vrij bij een hoge temperatuur. Dus raad ik je aan om een stormaanteker te gebruiken ipv een gewone.

Een bong vind ik het fijnste aangezien dan de rook niet zo heet is en beter in te houden is. Ik heb ook wel eens gelezen dat er bij salvia een omgekeerde tolleratie is. Dit betekent dat hoe meer je het gebruikt hoe beter het werkt. Ik weet alleen niet zeker of dit klopt.

Wees wel voorzichtig hiermee, het kan echt heftig zijn.

Succes ermee. :)
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat volgens mij het beste werkt:

Gebruik een waterpijp, laat 2 mensen aanstekers bij de salvia houden en inhaleer zelf zo diep en hard mogelijk. Hou de rook binnen zo lang je kan en waarschijnlijk lukt het je niet een 2e hijs te nemen. :mrgreen:
Misschien werkt het de eerste keer niet hard, dat zou met de omgekeerde tolerantie te maken kunnen hebben.

Ik heb dit alleen nog maar met het 10x extract gedaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik flikker het gewoon in zo'n basepijpje (Ja hoe heet zo'n pijpje normaal, ik base niet maar ken geen andere naam voor die krengen :P). Met een aansteker erbij houden, duurt soms wat lang, heb m'n duim er paar keer zeer mee gedaan bah -.-.
t
thewieriemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je de salvia echt verbranden met je aansteker of er bovenhouden?
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het moet keihard verbranden(heel warm dus). aansteken (2 aanstekers tegelijk of een storm aansteker als dat kan) en inhaleren tegelijk
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#7
het beste is dat je het via een pijpje rookt De rook moet snel en diep geïnhaleerd worden. Hou de rook diep in de longen 20-30 sec. vast voor je uitademt, zodat de Salvinorine A en B opgenomen kunnen worden uit de rook. Als je te snel uitademt zal veel van het materiaal verspilt zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."