#1
hey dude, ik ben ook van BE en heb al meerdere malen een kweeksetje besteld via azarius
en met sucses! Je betaald en dan sturen ze je set op via de post, lekker safe en discreet,
komt toe in een bruin doosje (totaal onherkenbaar) zonder probs
kzou zeggen, bestellen en wachten maar![:wink:]()
grtz Talec
en met sucses! Je betaald en dan sturen ze je set op via de post, lekker safe en discreet,
komt toe in een bruin doosje (totaal onherkenbaar) zonder probs
kzou zeggen, bestellen en wachten maar
grtz Talec
