Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia, ik wil de groene vrouw herontmoeten

Salvia, ik wil de groene vrouw herontmoeten

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De laatste keer (bijna 2 jaar terug) ben ik behoorlijk door de gehakt molen gedraait om het zo maar te zeggen. Haar nagels langs m'n keel. M'n eigen kamer die het zelfs moest afleggen.

Na deze paranoide ervaring heb ik het middel terzijde geschoven. Maar heb ook de meest fenomenale ervaringen gehad door haar, eigenlijk het enige middel waarvan ik het ècht helemaal kwijt raakte. Maar tegerlijkertijd een blik op onze planeet heb kunnen werpen van buiten de dampkring, de zwaartekracht van m'n huis voelde, m'n straat en uiteindelijk voelde hoe we als een magneet vastzitten aan dit bolletje. En welke massa dit bolletje heeft. (Is heel weinig :wink: )

Maar... ik heb best angst voor die zwarte kant van Salvia, en nu vroeg ik me af of er mensen waren die ook eens door haar door de gehaktmolen zijn gehaald maar de keren erna weer betoverd zijn door haar onuitputtelijke magie.
K
KroelieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!

Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd wat je hebt meegemaakt dan? :wink: Dat met die gehaktmolen kan ik waarschijnlijk letterlijk nemen of niet..?
Ik ben zelf de laatste weken aardig aan het experimenteren met Salvia en tijdens mijn meest recente ervaring was ik deel van een draaiende ijs-machine.. :grin:
Zelf heb ik nog geen "nare" ervaringen gehad met salvia. Ik ben meestal zo ver weg dat ik niet meer kan denken: "Dit voelt niet goed" of "ik ben bang". Er is ook geen "ik" meer eigenlijk.. Lekker vaag, maar da's volgens mij typisch Salvia! Haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."