Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia dosissen? Snapdrnixvan!!??

Salvia dosissen? Snapdrnixvan!!??

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor de dosis moet je even op azarius.nl kijken.
5x enzo zijn geen dosissen, maar dit is hoe geconcentreerd de salvia is. Hoe geconcentreerder de salvia is hoe minder gram je moet nemen
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia moet je met een stormaansteker roken, de actieve stof komt pas op hoge temperatuur los, in de bong zal dus geen succes zijn waarschijnlijk...
M
MadwokkelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hellow iedereen..
Ik ben van plan binnenkort salvia te gaan gebruiken samen met een vriend, alleen snap ik helemaal niks van de dosissen, ( 5x,10x,15x 20x..) Heb hier eigenlijk ook weinig duidelijke uitleg over kunnen vinden.
Maar wat raden jullie aan, qua dosis? We zijn van plan het te gaan roken met een bong, Lijkt me zelf ook et makkelijkst.

Wie o Wie heeft ervaringen met de dosis die je het beste kan nemen de 1e keer? ( goeie uitleg graag :confused: !!

Peace brotha's :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ervaring heb ik niet. Maar het beste om te roken is een puurpijpje of iets dergelijks voor zover ik weet. Dit kan heet zijn omdat het een klein pijpje is vaak. Maarja dan koop je een wat langere. Daarin doe je de salvia. 5x of 10x zou ik gewoon mee beginnen. Het laatste wat je wilt is overdonderd worden door de salvia wat ik er over lees. Onderschat dit plantje niet. Hoeveel extract je erin moet gooien kan je toch gewoon aan de persoon van de smartshop vragen waar je het koopt? Die weet het zowiezo wel. Heb wel het idee dat smartshops de dosis vaak wat te rustig geven. Dan kan je er ietsie meer in doen maar ga het niet overdrijven. Er is grote kans dat je de 1e keer alleen high wordt en lachkicks krijgt. Hoe vaker je rookt hoe sterker je trips zullen worden. Oja, en idd met een stormaansteker. Zo een die niet uitgaat in de wind, met zo'n vlam die je bijna niet ziet. Een kaars wil ook nog wel is werken lees ik maar ik zou gewoon die stormaansteker halen. Kost niks. Dit is nodig omdat de salvia dus een hoge temperatuur nodig heeft om de actieve stof actief te laten worden.. Neem een zo groot mogelijke hijs en hou deze zo lang mogelijk in. Klaar is kees :grin:
M
MadwokkelLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok, en stel we doen het met zn 2en, ieder 1/3 van het buisje fsow ?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem die 20x salvia, en neem idd allemaal 1/3 van een gram ofzo, meestal gram in zo'n buisje.

Zorg voor een stormaansteker, en inhaleer alles en hou dit zo lang mogelijk in.

goede reis!
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wordt toch wel vaak gerookt via een bong, zover ik me in salvia trip reports hebt verdiept. Waarom zou dat niet kunnen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."