#1
Goeiemiddag,
Ik las ergens op een onguur uithoekje van een zeker forum dat het mogelijk is om van je ephedra-poeder in methanol 3 dagen te laten weken, filtreren en dan uitdampen en dan hou je efedra kristallen over als het goed is.
Ik heb daar dan wat vragen over,
1) Is er een zekere verhouding methanol/efedra voor nodig?
2) Methanol is verkrijgbaar bij de apotheker met orale tinctuur, hoe duur is dat en is dat het goede spul?
3) Is het de moeite waard/leuk?
Ik heb de ephedra uit stackers gehaald, als ik die slikte had het nooit bizar veel effect op me, maar het leek me leuk dit een keer te proberen.
Ik las ergens op een onguur uithoekje van een zeker forum dat het mogelijk is om van je ephedra-poeder in methanol 3 dagen te laten weken, filtreren en dan uitdampen en dan hou je efedra kristallen over als het goed is.
Ik heb daar dan wat vragen over,
1) Is er een zekere verhouding methanol/efedra voor nodig?
2) Methanol is verkrijgbaar bij de apotheker met orale tinctuur, hoe duur is dat en is dat het goede spul?
3) Is het de moeite waard/leuk?
Ik heb de ephedra uit stackers gehaald, als ik die slikte had het nooit bizar veel effect op me, maar het leek me leuk dit een keer te proberen.