Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs een paddo trip te sturen?

Is een paddo trip te sturen?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die hebben geleerd om hun trips te 'sturen'. En daar bedoel ik mee of ze 'bewust op reis' gaan.

Mijn trips zijn altijd onvoorspelbaar. De ene keer krijg ik filosofische inzichten, een ander keer blijft het bij een verward en ongedefinieerd geheel. Allemaal machtig interessant. Maar het lijkt mij interessanter om het wat controleerbaarder te maken.

Ik heb zo hier en daar een flard gelezen van mensen die hun trips sturen. Ik ben erg benieuwd hoe zij dat doen. Hoe doen ze dat?!

Oh, en ik weet dat paddo's chaotisch zijn en LSD bijvoorbeeld veel gemakkelijker te controleren is, maar dat is mijn vraag niet. Mijn vraag is hoe je páddo's kan sturen.

Ben benieuwd... :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Its all in the mind. Je kunt van te voren niet bepalen of je een religieus wonder gaat beleven, of dat je herboren zal worden. Maar ik kan met paddo's aardig goed mijn gedachten, emoties en gevoel sturen/beïnvloeden en dat heeft effect op de aard van je trip. Ook een klein beetje op je visuals. Maar ik doe dit zelden, meestal laat ik me mee voeren, en als ik het niet leuk vind dan geef ik het een zetje een andere richting op. Ik vind het vooral belangrijk je trip te kunnen controleren ivm bad trips. Voor de rest als je vrolijk bent brengt de paddo je 9 van de 10 keer wel naar de juiste wereld om lekker te spacen.

Alleen met een zeer grote doses weet ik niet of ik het nog zou kunnen sturen. Mijn laatste trip was op 8,5gr droog. Hij ging erg lekker, de mooiste visuals ooit. Maar ik denk dat ik die op die piek nooit had kunnen sturen. Het is lastig om je gedachten in de piek even los te maken van de chaos, je bent te snel afgeleid van wat je wil bereiken.

Oefenen met lichte trips!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."