Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia 5x extract (1x)

Salvia 5x extract (1x)

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede trippers.
Ik heb vandaag Salvia 5x extract gekocht en had nog een paar vragen voor een 1e keer.

1. hoe kan ik het het beste gebruiken?
2. hoeveel per trip? (ik heb 0.5gramm)

Bvd.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
De halve gram in je pijpje duwen en roken.
5x is niet zo sterk, een halve gram zal wel genoeg zijn.

Zorg voor een goede set en setting en een tripsitter.
Rustgevende muziek op de achtergrond en een licht verduisterde kamer.
Niet de salvia meteen laten verbranden maar de vlam in je pijp zuigen zeg maar.
Goed hijsen en zo lang mogelijk inhouden,
dan gaan liggen en je laten meeslepen naar een vreemde wereld.

Btw,
Mijn eerste keer was ook op 5x extract, heb toen ook een halve gram genomen.
Was in mijn ogen niet teveel.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het gebruikt niet alles te gelijk ik nam 3 goeie hijssies van mn bong en hield de rook ongv 15 tot 20sec in.

Ik werd er heel licht en blij van. en voelde me heel vredig en vaag. afentoe zag alles er scherper of juist vager uit.

Mischien tog beter alles kunnen nemen :stoned: btw ik gebruikte een bong met gaasje maar zonder water.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je echt in de wereld van de salvia wilt komen had je beter alles in 1x kunnen doen,
het effect wat jij beschrijft is ook leuk maar bij lange na niet de volledige werking.

Vliegen als een energiebal door verschillende universums,
dat is pas mooi :hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok dus de manier waarop ik eht gebruikt heb was dus eigelijk wel een goeie effectiefe manier?
Volgende keer zal ik zeker alles in 1x gebruiken :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
hislordship zei:
Ok dus de manier waarop ik eht gebruikt heb was dus eigelijk wel een goeie effectiefe manier?
Volgende keer zal ik zeker alles in 1x gebruiken :smoke:
Klik om te vergroten...

Met een bong werkt wel goed.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
hislordship zei:
Ok dus de manier waarop ik eht gebruikt heb was dus eigelijk wel een goeie effectiefe manier?
Volgende keer zal ik zeker alles in 1x gebruiken :smoke:
Klik om te vergroten...

Met een bong werkt wel goed.
Klik om te vergroten...

en ik zou sterkere halen, 15x of zo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
Oom Klaas zei:
hislordship zei:
Ok dus de manier waarop ik eht gebruikt heb was dus eigelijk wel een goeie effectiefe manier?
Volgende keer zal ik zeker alles in 1x gebruiken :smoke:
Klik om te vergroten...

Met een bong werkt wel goed.
Klik om te vergroten...

en ik zou sterkere halen, 15x of zo
Klik om te vergroten...

Dan heb je de mooiste effecten, :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."