Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia 5x

Salvia 5x

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
tripitonLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

Wij hebben vanmiddag een halve gram salvia 5x gekocht bij de smartshop. Maar hoe kunnen we dit nou het beste gaan doen? Die man had het er over zelfde manier als een joint. Dus gewoon een joint draaien maar ipv wiet gewoon dat salvia er in doen? en dan gewoon het hele zakje? En na hoeveel minuten begint het effect te werken?

groeten :stoned:
y
yannisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is zeker niet goed in een joint, van effect is dit bijna niet merkbaar. Het beste kan je dit gewoon in een klein pijpje verbranden en inhaleren. De rook (lang) inhouden en meestal na 2 keer merk je er wel effect van als je de rook uitblaast.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#3
zoek is zelf op.
staan al zo een 500 posts over hoe je dit moet roken.
succes
c
caligoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb eigenlijk ook vraag,
ik wil met een vriend Salvia roken alleen vraag ik me af, als je het er gewoon puur in doet en ik trek bijvoorbeeld eerst, moet mijn mijn vriend er dan nieuwe Salvia in doen, of kun je het meerdere keren aansteken en gewoon trekken?
alvast bedankt :)
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#5
caligo zei:
ik heb eigenlijk ook vraag,
ik wil met een vriend Salvia roken alleen vraag ik me af, als je het er gewoon puur in doet en ik trek bijvoorbeeld eerst, moet mijn mijn vriend er dan nieuwe Salvia in doen, of kun je het meerdere keren aansteken en gewoon trekken?
alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...

Trek eraan tot het op is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."