Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEphedra plant ?

Ephedra plant ?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mijn liefste DF'ers ,

Ik was net wat aan het lezen over ephedra , en ontdekte dat je hiervan gewoon een plantje kan zetten. Het zou erg simpel zijn om te onderhouden en dergelijk. Nu heb ik me niet verder verdiept in de effecten van ephedra omdat het nieuw is voor me , maar het zou je energie geven ? en je allerter maken ?
Nou als dit zo is zie ik het zeker zitten om een plantje te zetten, maar hiervoor zou ik eerst jullie kennis willen weten...
En hoe gebruik ik de plant dan juist ?

MVG steven
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Efedrine - de werkzame stof van de Ephedra plant - is een natuurlijke vorm van Amfetamine.
Je krijgt een opgepept gevoel van, en kan er heerlijk wat nachtjes op doorgaan.

Heb zelf ook nooit negatieve bijeffecten van Ephedra gehad.. buiten een beetje buikpijn?! :confused:

Daarnaast heb ik Ephedra ook veelal gebruikt tijdens het maken van verslagen, waarbij ik nachtenlang moest doorwerken. Het is ten zeerste af te raden om ephedra systematig te gaan gebruiken om te presteren voor bijvoorbeeld school. Al is het alleen al door de 'geestelijke' afhankelijkheid. Denken dat je niet meer kunt presteren zonder...
Maar in ieder geval om aan te geven dat je je goed kan concentreren/presteren wanneer je het gebruikt.

De takjes van de plant zou Eferine bevatten, de werkzame stof. Maar hoe je dit zou moeten verwerken weet ik niet!
Ik haal meestal gewoon caps, welke ik dan in een periode gebruik totdat het op is... dan is het weer ff mooi geweest! :)

Succes, en wellicht zijn er genoeg mensen die je kunnen vertellen hoé deze plant te verwerken =)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."