weet er niet de juiste naam voor, misschien kruistolerantie, maar het komt hier op neer: hoelang moet je wachten voordat je weer salvia kan doen? Ik heb het de laatste keer 3 keer achter elkaar gedaan(1 gram 15X) maar voelde de laatste 2 keer niks, hoe komt dit en hoe te voorkomen. Hoelang moet je desnoods wachten.
Salvia hardste lachkick van me leven hebben jullie dit ook of meer DMT-achtige effecten?
#3
Salvia zou je moeten kunnen blijven gebruiken, geen tolerantie
Sterker nog hoe meer je gebruikt hoe Minder je nodig gaat hebben. (omgekeerde tolerantie.)
#4
Het maakt niet uit hoeveel tijd ertussen zit als ik het goed heb. maar ben hiet niet 100% zeker van.
Ik weet wel uit me eigen ervaring dat ik het gewoon achter elkaar kon roken.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.