Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripplek omgeving Spijk

Tripplek omgeving Spijk

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je naar de Bernisse gaat heb je op de weg daarheen een soort van bos met allemaal gekapte boomstammen erbij enzo, dat lijkt me best een chille plek als je het pad in het bos volgt kom je bij een grasveldje met een tafel en 2 bankjes.
En anders gewoon op een plek bij de Bernisse waar niemand komt, de Bernisse is redelijk groot.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
ImmortalTech zei:
DrippTone zei:
ImmortalTech zei:
Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.
Klik om te vergroten...

En je denkt dat hier in Nederland te kunnen vinden? :P
Klik om te vergroten...
:grin: Er komen hier zoveel mensen uit deze omgeving die trippen dat iemand wel een goede plek moet weten. Er zijn altijd wel een aantal plekken waar weinig mensen komen.

Jij woont toch in de buurt van de Veluwe? Dan lijkt het me dat jij genoeg mooie plekjes kan vinden waar vrijwel niemand komt. Hier in de Randstad is dat wat lastiger..
Klik om te vergroten...

Ik heb hier kilometers aan schitterend bos en heide. Maar elke 5 minuten kom je wel een ruiter, fietser, wandelaar of wie dan ook tegen. Het is hier in NL gewoon fucking druk overal, zelfs in the middle of nowhere. :openmouth:

Nou is het in de Randstad natuurlijk nog erger, maar zelfs hier heb je geen plekje waar je lekker afgezonderd een hele dag lang kunt vertoeven.

Ik denk eerder dat je in Drenthe of in Friesland van die stukjes hebt waar je soms dagen lang geen mensen ziet.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hier kilometers aan schitterend bos en heide. Maar elke 5 minuten kom je wel een ruiter, fietser, wandelaar of wie dan ook tegen. Het is hier in NL gewoon fucking druk overal, zelfs in the middle of nowhere. :openmouth:

Nou is het in de Randstad natuurlijk nog erger, maar zelfs hier heb je geen plekje waar je lekker afgezonderd een hele dag lang kunt vertoeven.

Ik denk eerder dat je in Drenthe of in Friesland van die stukjes hebt waar je soms dagen lang geen mensen ziet.
Klik om te vergroten...

Dat is wel vervelend dan.. Ik dacht dat het buiten de randstad geen probleem zou zijn om een rustig plekje te vinden waar vrijwel niemand komt. Ik hoef ook niet helemaal afgezonderd te zijn, maar ik wil wel zo min mogelijk mensen tegenkomen die mijn trip kunnen verstoren.

Bedankt verder voor alle reacties. Dat bos met die langharige beesten ken ik inderdaad wel, maar voor zover ik weet is daar geen relaxte plek om te zitten.

Hartel is sowieso te druk, dus het wordt dan maar Bernisse. De Bernisse is inderdaad behoorlijk groot dus ik ga denk ik voordat ik mn truffels opeet een tijdje rondrijden om een rustige plaats te vinden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bernisse is wel een goede plek, er zijn genoeg van die plekjes die door bomen afgeschermd worden. Juist omdat ze een beetje verstopt zitten zul je even moeten zoeken, maar ze zijn er wel :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Truffels, dat is weer eens een goed idee.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben van plan om binnenkort weer eens te gaan trippen. Aangezien ik geen zin heb om na afloop van de trip weer auto te rijden, zoek ik een leuke plek op fietsafstand van Spijkenisse om te trippen. Zelf dacht ik aan de Bernisse, maar ik weet op de Bernisse niet echt een goede plek waar het lekker rustig is.

Weet iemand van jullie een plek op de Bernisse (of ergens anders in de buurt van Spijk) waar ik ongestoord kan trippen? Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
ImmortalTech zei:
Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.
Klik om te vergroten...

En je denkt dat hier in Nederland te kunnen vinden? :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bernisse en hartel zouden goeie plekken zijn maar is vaak te druk.
Je kan ook het mallebos proberen in spijk ligt naast de wijk de hoek is een egt bos en altijd rustig.
BTW ik weet niet of het mallebos de egte naam is, het is dat park met die rare bruine langharige koeien of wat het ook zijn.
Die beesten kunnen tevens niet overal komen maar lopen wel los.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
ImmortalTech zei:
Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.
Klik om te vergroten...

En je denkt dat hier in Nederland te kunnen vinden? :P
Klik om te vergroten...
:grin: Er komen hier zoveel mensen uit deze omgeving die trippen dat iemand wel een goede plek moet weten. Er zijn altijd wel een aantal plekken waar weinig mensen komen.

Jij woont toch in de buurt van de Veluwe? Dan lijkt het me dat jij genoeg mooie plekjes kan vinden waar vrijwel niemand komt. Hier in de Randstad is dat wat lastiger..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."