Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer paddo's

2e keer paddo's

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil aanstaande zaterdag weer eens paddo's gebruiken
we hebben een mooi rustig huis om het te gaan gebruiken
waarschijnlijk voor 4 man hebben jullie nog wat leuke tips
om te gaan doen tijdens de trip :stoned: ?
De eerste keer gingen we een Space cake bakken maar
dat was niet het beste idee :P

tips en ideeen?
laat je horen
gegroet wietpep
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eet je paddo's en rook vlak na het eten ervan een dikke blow[Dit gaf mij een zwaar spacey gevoel met lachkicks en het hielp naar mijn gevoel de paddo's wat sneller op te komen]
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zowiezo is een wandeling in de natuur zeker aan te raden, maar zorg ook dat het niet te ver van huis is.

ps. Heb je niet dezelfde avatar als loadrunner?
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de paar tips.
en ja ik heb dezelfde avatar
ik kon niks vinden van een
image die 80x80 was dus ik dacht
ik pak deze maar :P
zonder plaatje is ook zielig :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wietpep zei:
zonder plaatje is ook zielig :stoned:
Klik om te vergroten...
Iemand anders zn plaatje jatten vind ik toch een stuk zieliger.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik dacht dat haatgedrag niet getollereerd werd.?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je dat haatgedrag vind kun je je beter aanmelden op een ander forum.

Als jij van een redelijk 'bekend' persoon hier op het forum z'n avatar 'steelt' dan kun je er op rekenen dat andere mensen jou zielig vinden.

Ontopic:

Leuke dingen om te doen zijn er genoeg, doe wat je normaal ook doet als je met die vrienden omgaat, tv kijken filmpje huren, gamen, lullen, lachen, elkaar aftrekken gewoon wat je normaal ook leuk vind of wat je op dat moment zin hebt om te doen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wietpep zei:
Bedankt voor de paar tips.
en ja ik heb dezelfde avatar
ik kon niks vinden van een
image die 80x80 was dus ik dacht
ik pak deze maar :P
zonder plaatje is ook zielig :stoned:
Klik om te vergroten...

Tja, als ik jou was zou ik gewoon vragen of loadrunner het ok vindt.

Edit: Typo :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."