Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over mijn growbox

vraag over mijn growbox

1 antwoorden
969 weergaven
18-5-2026
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
Ik heb een vraagje, afgelopen dinsdag 8-09-2009 heb ik een growbox (cubenssis Amazonian) gekocht. Het is de tweede keer dat ik zn kweekset haal. Waar ik me een beetje zorgen om maak is het volgende:
Normaal zie je bij de kweeksets dat men bij stap 1 de bak voorzichtig vol moet laten lopen met water (voor 12 uur en volgens anderen 24 uur). Maar bij mijn nieuwe set (Ez-grow) gekocht in Amterdam geeft een andere instructies (die heb ik ook gevolgd), namelijk:

""1. Trek voorzichtig de deksel van de growbox.

2. Giet 200 ml kraanwater in de zak. Dit is om de relatieve luchtvochtigheid hoog te houden.

3. Plaats de kit voorzichtig in de zak

...etc.

Dus bij deze set hoefde ik de set niet eerst 12 uur laten soaken. Zal het nu langer duren voordat de paddo's opkomen?
Het zou fijn zijn als iemand me kan geruststellen.
Gr
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan deze vraag beter in het kweek subforum plaatsen, daar zul je sneller een beter antwoord vinden.

Maar een van de twee zal wel beter zijn, maar het lijkt me stug dat er veel verschil tussen zal zitten. Just be patiënt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."