Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen paar vraagjes over paddo's

een paar vraagjes over paddo's

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
w
waaza0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi :P

ik en een vriend hebben vandaag een paddo kweeksetje gekocht die we ( uiteraard) gaan kweken xD
nu hebben we een paar kleine vragen.
-We hEbben mexicaanse en die vrouw zegt dat je er dertig gram vanaf kan halen per oogst. Is vijtien gram mexicaanse genoeg voor de eerste trip?
- krijgt je als je je paddo's droogt een even sterk effect als je ze vers eet, ja tog?
- nu heb ik het bakje als gevild met water om acht uur savonds en morgen ochtend ga ik hem afgieten en het zakje eroverheen doen enzo, op wat voor plek kan je ze goed kwijt, die vrouw van de shop zij dat ze in de vensterbank kunnen maar de doos zegt alleen : zet ze in het ligt maar niet in zonlicht of bij de verwarming , en maakt het uit hoelqng ze ligt krijgen of boeit dat niet.
- en de laatste vraag, ik heb nu twee keer een half bakje truffels en een keer een heel bakje gedaan, dus ik wil nu een keer iets doen waar ik echt leipe shit van kan zien zeg maar , het liefst in de vorm van echt zieke hallucinaties, hoeveel meer zie je en voel je van paddo's dan van truffels?
Alvast bedankt :grin:

B
w
waaza0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
zijn het zulke domme vragen dat er niemand reageerd dan? :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat mensen geen zin meer hebben om te reageren op vragen die zó vaak beantwoord worden op dit forum, dat je alleen maar even hoeft te zoeken om je antwoord te vinden.
Om je een handje te helpen heb ik al een topic voor je waar de meeste antwoorden in staan.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=16848&hilit=dosis+mexicaanse+paddo's
De rest kan je ook vinden door gewoon de zoekoptie te gebruiken.
w
waaza0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ok de eerste tweede en vierde vraag heb ik ,
maar dat licht kan ik niet vinden :flushed:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#5
15 gram lijkt me niet echt een grote dosis, maar langs de andere kant zou ik verwachten dat je wel meer kan oogsten per flush.. Je krijgt normaal gezien zéker meer dan 2 porties per oogst dus dat zal wel goed zitten.

Paddo's hebben enkel licht nodig om te weten welke kant ze moeten opgroeien en dát ze moeten groeien. Ze gebruiken geen licht voor fotosynthese zoals planten. Met andere woorden, het maakt niet uit hoe veel licht of hoe lang, als ze maar enkele uurtjes (onrechtstreeks, dus niet recht in de zon) licht krijgen per dag.
w
waaza0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Buddha Cheese zei:
15 gram lijkt me niet echt een grote dosis, maar langs de andere kant zou ik verwachten dat je wel meer kan oogsten per flush.. Je krijgt normaal gezien zéker meer dan 2 porties per oogst dus dat zal wel goed zitten.

Paddo's hebben enkel licht nodig om te weten welke kant ze moeten opgroeien en dát ze moeten groeien. Ze gebruiken geen licht voor fotosynthese zoals planten. Met andere woorden, het maakt niet uit hoe veel licht of hoe lang, als ze maar enkele uurtjes (onrechtstreeks, dus niet recht in de zon) licht krijgen per dag.
Klik om te vergroten...

bedankt voor het advies :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."